تا جام جهانی فقط حمایت

تا جام جهانی فقط حمایت


​​​​​​​سیدحمید سجادی که برای تماشای دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیکاراگوئه به ورزشگاه آزادی رفته بود،‌ در پایان این بازی گفت: درباره بحث فنی، کادر فنی باید نظر بدهد. امروز تیم کامل نبود، ولی انجام این بازی لازم بود و ان‌شاءالله برای بازی بعدی مقابل تونس هم شرایط خوب باشد.
سجادی با ابراز خوشحالی از حضور تیم ملی در جام جهانی قطر بیان کرد: به ایام خاص جام جهانی نزدیک می‌شویم. شرایط تیم ملی روز به روز بهتر می‌شود و حاشیه خاصی نیست. ما کنار تیم هستیم و استدعا می‌کنم همه کنار هم دعا کنیم تا این تیم با سربلندی بازگردد. انرژی مثبت، نگاه خوب و دعای خیر مردم پشت سر تیم ملی است. یک بازی تدارکاتی مقابل تونس داریم که پشت درهای بسته خواهد بود و امکان پخش آن وجود ندارد. اعضای تیم ملی هم روز دوشنبه به قطر اعزام 
می‌شوند.
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان تیم ملی درخواست خاصی از او داشته‌اند یا خیر، گفت: درخواست خاصی نبود. به نمایندگی از هیئت دولت و ریاست جمهوری مأموریت داشتم خدمت تیم ملی برسم و نشست خوبی بود. مباحث دوستانه خوبی مطرح شد و ان‌شاءالله این نشست‌ها ادامه دارد. برنامه‌ریزی می‌کنیم یکشنبه شب هم جلسه دیگری داشته باشیم.
سجادی در پاسخ به این پرسش که آیا به صعود تیم ملی از مرحله گروهی جام جهانی خوشبین است یا خیر، خاطرنشان کرد: همه خوشبین هستیم و ان‌شاءالله تیم ملی به دور حذفی صعود کند. پیش‌بینی در ورزش سخت است، اما تیم خیلی خوبی داریم .

برچسب ها :
ارسال دیدگاه