قسط دوم طلب سانتاکلارا تأیید می‌شود؟

قسط دوم طلب سانتاکلارا تأیید می‌شود؟

باشگاه استقلال قسط دوم پول محبی را به باشگاه سانتاکلارا واریز کرده است، اما همچنان انتقال این پول به طور کامل تأیید نشده است.


استقلال برای حضور این بازیکن در جمع آبی‌های پایتخت به طور اقساط، باید مبلغی را به باشگاه پرتغالی واریز می‌کرد و طبق پیگیری‌های انجام شده، ۲۳۰ هزار یورو قسط بعدی طلب باشگاه سانتاکلارا بود که پس از اینکه پول باشگاه استقلال دوبار برگشت خورد، دوباره اقدام به واریز این پول کرد.
مسئله‌ای که همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، سکوت باشگاه سانتاکلارا بر سر تأیید انتقال کامل این پول است که این مسئله سبب شده باشگاه استقلال همچنان نسبت به انتقال این پول مطمئن نباشد.
بر اساس پیگیری‌ها فتح‌الله‌زاده، با رایزنی‌های مالی‌ای که در اروپا داشته ، موفق شده دوباره این پول را به حساب باشگاه واریز کند و همچنین صراف مربوطه‌ای که کار این انتقال را انجام داده ، به استقلال این اطمینان را داده که این پول ۱۰۰ درصد به حساب باشگاه سانتاکلارا نشسته است، اما مرحله آخر ، تأییدیه این باشگاه پرتغالی است که سبب می‌شود پرونده مطالبات محبی به سرانجام مطلوب خود برسد.
با این حال یک مقام مطلع در باشگاه استقلال گفت: حدود ۱۰۰ هزار یورو از طلب باشگاه سانتاکلارا تأیید شده است. به هر حال به دلیل تحریم بودن ایران، در خیلی از مواقع شاهد برگشت خوردن پول‌ها هستیم. این پول‌ها از طریق صرافی انتقال پیدا می‌کند و چون صرافی‌ها طرف قرارداد باشگاه استقلال نیستند، بانک مرکزی کشور موردنظر این پول را برگشت می‌زند. در حال حاضر پولی که به حساب باشگاه پرتغالی واریز شده، برگشت نخورده است و باقیمانده پول هم مورد تأیید قرار خواهد گرفت؛ چون اگر قرار بود پول برگشت بخورد، تا حالا برگشت می‌خورد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه