کشف 2 کیلوگرم تریاک و ادوات نظامی غیر مجاز

کشف 2 کیلوگرم تریاک و ادوات نظامی غیر مجاز

با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در معاونت اطلاعات سپاه ناحیه مسلم(ع) ضمن دستگیری یک زن و مرد از محل اختفای آن‌ها یک دستگاه تلفن همراه ماهواره‌ای، دوربین دید در شب نظامی، سلاح شبه جنگی و...کشف و توقیف شد.


پس از رصد میدانی تحرکات برخی افراد مشکوک توسط عوامل مرتبط با معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت مسلم(ع) مشهد(ویژه حاشیه شهر) مشخص شد فردی حوالی شهرک شهید باهنر به خانه‌ای رفت و آمد می‌کند که آنجا ضمن وجود مقادیری مواد مخدر ، ادوات نظامی غیر مجاز نیز نگهداری می‌شود.
از همین رو موضوع به اطلاع سرهنگ پاسدار «محمد شریف»، فرمانده این ناحیه مقاومت رسید و با دستور او یک تیم از معاونت اطلاعات این ناحیه برای بررسی و اقدام قانونی وارد عمل‌شد. لحظاتی بعد رد فرد مورد نظر زده شد. همزمان هماهنگی‌های لازم با قاضی رحمانی، معاون دادستان مشهد در دادسرای ناحیه 9 مشهد انجام و صبح زود حدود ساعت 7 عملیات دستگیری آغاز شد.
وقتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت مسلم(ع) وارد عمل شدند، متهم را در محل زمینگیر و به همراه او یک زن را هم دستگیر کردند. با دستگیری متهمان و بازرسی صورت گرفته از محل اختفای آن‌ها حدود 2 کیلوگرم مواد مخدر سنتی، یک قبضه کلت  بادی شبه جنگی، 48 فشنگ کالیبر 48ساچمه‌زنی، یک دستگاه تلفن همراه ماهواره‌ای، یک دستگاه دوربین دید در شب نظامی، یک دستگاه بیسیم غیرمجاز، 625 سکه مشکوک به دارای قدمت تاریخی، افشانه فلفلی غیرمجاز و... کشف و ضبط شد.
در ادامه متهمان پس از تکمیل پرونده و بازجویی‌های مورد نیاز بر اساس دستور قضایی تحویل مراجع مربوط در فراجا شدند.

​​​​​​​خبرنگار: رحمانی  

برچسب ها :
ارسال دیدگاه