کی‌روش: می‌رویم که لذت ببریم

امروز ایران- نیکاراگوئه ساعت 19:30

کی‌روش: می‌رویم که لذت ببریم

تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه یکشنبه شب به تهران رسید و قرار است آخرین دیدار تدارکاتی ایران پیش از اعزام به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با این تیم برگزار شود.


​​​​​​​دیدار بین تیم‌های ایران و نیکاراگوئه امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. فیگروا، سرمربی تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه درخصوص این بازی گفت: ما چهار دیدار تیم ملی ایران را کاملاً مورد بررسی قرار دادیم و متوجه شدیم بعضی از بازیکنان ایران بسیار سریع و فوق‌العاده‌ هستند و نتیجه هم بستگی به این دارد که در بازی چه اتفاق‌هایی بیفتد. وی افزود: ایران تیمی با کیفیت بالاست و به دنبال نتایج خوبی است و ما نیز به دنبال نشان دادن کیفیت تیم خودمان هستیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم  در حاشیه تمرین دیروز تیم ‌ملی اظهار کرد: فردا(امروز) برای ما یک روز کاری خواهد بود. بازی با نیکاراگوئه یک بازی تمرینی است. در اردوی تهران چند بازیکن جوان همراه ما هستند که به اعتقاد من آینده فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۶ خواهند بود. ۱۰ بازیکن بزرگسال همراه خواهیم داشت و مهم این است که این بازیکنان در این مسابقه، بازی کنند.
او تصریح کرد: ما همیشه با آقای تاج، مدیر تیم و آقای نبی جلسه داریم و در این جلسه‌ها درباره جزئیات صحبت می‌کنیم چون من علاقه دارم جزئیات به طور کامل پیاده شوند و کارها را از نظر لجستیک، آنالیز و پزشکی پیگیری می‌کنیم. یکی از دوستانم به نام برونو که یک مربی است به من کمک خواهد کرد و از طرفی هم آقای مارکار آقاجانیان هم از فوتبال ایران شناخت دارد و به ما کمک می‌کند.
کی‌روش درباره اعلام فهرست نهایی تیم‌ملی برای حضور در جام جهانی۲۰۲۲ گفت: این طبیعی است. بیشتر تیم‌ها مانند برزیل بازیکنانشان در حال بازی هستند یا قطر، عربستان و ولز کاملاً در اردو هستند. شرایط ما متفاوت است چراکه نصف تیم را در اختیار داریم و نیمی دیگر در خارج از کشور هستند. شرایط متفاوت موجب می‌شود که راهکار متفاوت داشته باشیم.
او درباره وضعیت لژیونرها به‌خصوص مصدومیت سردار آزمون گفت: همان‌طور که گفتم سردار در باشگاهش کارش را انجام می‌دهد و زیر نظر بایرلورکوزن است. ما هم البته مسائل را از نزدیک بررسی می‌کنیم. یکی از مربیان ما از نزدیک در کنار سردار است و وضعیت او را زیر نظر دارد. همان‌طور که می‌دانید برخی از بازیکنانمان مانند طارمی و میلاد محمدی بازی می‌کنند، اما برخی دیگر مانند علیرضا جهانبخش و سامان قدوس در تیم‌هایشان بازی نمی‌کنند. به همین خاطر کاری که من انجام دادم این است که دستیاران شخصی‌ام مانند میکائیل و برونو را نزد آن‌ها فرستادم تا از نظر روحی و فیزیکی به آن‌ها کمک کنند و در بهترین شرایط باشند.
سرمربی تیم‌ملی در پایان بیان کرد: در آخر راجع به آماده‌سازی‌مان دوست دارم این نکته را اضافه کنم؛ آیا این شرایط آماده‌سازی صحیح است؟ خیر. آیا این بهترین آماده‌سازی است؟ خیر، ولی این یک نگاه واقع‌گرایانه برای دستیابی به کارهای مقدور است. کاری که کردیم این است که خط مقدممان را تا سر حد تمام پوشش دهیم. الان باید برویم، بازی کنیم و لذت ببریم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه