مرگ دلخراش کارگر زیر آوار ساختمان

مرگ دلخراش کارگر زیر آوار ساختمان

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از ریزش بخشی از یک ساختمان سه طبقه در حال بازسازی در بولوارعبدالمطلب این شهر و مرگ دلخراش کارگری جوان در زیر آوار این حادثه خبر داد.


به گزارش قدس، آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت: صبح روز گذشته هفدهم آبان ماه 1401 در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر فرو ریختن قسمتی از یک ساختمان سه طبقه، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله 20 آتش‌نشان و نجاتگر را از پنج ایستگاه به همراه تجهیزات ویژه آواربرداری و مینی‌لودر(بابکت) آتش‌نشانی مشهد به محل حادثه در بولوار عبدالمطلب اعزام کرد.
این مقام ارشد آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: با حضور گروه‌های امداد و نجات آتش‌نشانی در محل مشخص شد بخشی از یک ساختمان مسکونی سه طبقه در حال بازسازی به دلیل نامشخصی به یک‌باره فرو ریخته که این حادثه افزون بر تخریب قسمت‌هایی از این ساختمان، فوت یک کارگر را که در طبقه همکف این مکان بوده، رقم زده است.
معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: نیروهای اعزامی پس از ساعتی عملیات نفسگیر و طاقت‌فرسا در محل، جسم بی‌جان این کارگر جوان را از زیر آوار خارج کرده و پیکر فرد متوفی را تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه دادند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه