وزنه‌برداری ۸ میلیارد بدهی دارد

سلیمی: هرجا دست می‌گذاریم خرابه می‌شود

وزنه‌برداری ۸ میلیارد بدهی دارد


​​​​​​​نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: از وقتی آمده‌ایم با یک بدهی بیش از ۸ میلیارد تومانی و حجمی از مطالبات دولتی و مردمی مواجه هستیم.بهداد سلیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقتی فدراسیون وزنه‌برداری را تحویل گرفتیم با کلی بدهی و کار عقب افتاده مواجه شدیم. مدتی بود که اردوهای رده‌های پایه برگزار نمی‌شد با این‌حال اعزام به مسابقات را در برنامه قرار دادیم.
سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه برداری در ادامه گفت: طی این مدت تیم‌های ملی را ساماندهی و اردوهای بزرگسالان را تشکیل دادیم. برای تیم نوجوانان و جوانان هم مربیان خوبی گذاشتیم و از هفته آینده اردو خواهند داشت.
سلیمی در مورد بدهی‌های فدراسیون وزنه برداری گفت: از وقتی وارد فدراسیون شده‌ایم با معضل بدهی مواجه بوده‌ایم اما دنبال این هستیم بدهی‌های فدراسیون را کم کنیم و همزمان بتوانیم برنامه‌های خود را هم پیش ببریم. فدراسیون در دوره سرپرستی به سر می‌برد و باید کارهای انتخاباتی فدراسیون را انجام دهیم.
وی در پاسخ به این پرسش که مبلغ بدهی‌های فدراسیون چقدر است، گفت: بیش از 3 میلیارد به اداره مالیات بدهی داشتیم که البته از طریق رایزنی‌های انجام شده برای بخشی از جرایم بخشودگی گرفتیم و مبلغ بدهی را به ۸۰۰ میلیون تومان کاهش دادیم. مبلغ ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هم به شرکت توسعه بدهی داریم. طی ۶ سال گذشته فدراسیون بابت اجاره‌بها هیچ مبلغی به شرکت پرداخت نکرده بود و همین مسئله موجب این بدهی سنگین شده است. علاوه بر این‎ها فدراسیون حدود ۲ میلیارد تومان هم بدهی جاری داشت. 
وی گفت: متأسفانه شرایط به گونه‌ای است که روی هر نقطه‌ای در وزنه‌برداری دست می گذاریم آن نقطه به یک خرابه تبدیل شده، اما برای رسیدگی به همه این شرایط انگیزه و برنامه داریم. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه