شاید ایران شگفتی‌ساز جام جهانی باشد

ساوت‌گیت،سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس:

شاید ایران شگفتی‌ساز جام جهانی باشد


​​​​​​​گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس، حریف ایران در جام جهانی در ابتدای صحبت‌هایش درباره حضور در بازی ایران و سنگال و تماشای این دیدار و تغییر سرمربی ایران گفت: رفتم بازی تیم کی‌روش را دیدم و تغییرات در تیم ایران مشخص بود. او تلاش می‌کند چیزهایی را عوض کند اما در این مدت کم، تغییرات بنیادین دشوار است. ایران یک بازی دیگر دارد و آنجا خواهیم دید کی‌روش چه چیزهایی را تغییر خواهد داد. برای من بسیار خوب بود که از نزدیک بازی ایران را دیدم چون کم پیش می‌آید یک سرمربی چنین فرصتی داشته باشد.وی افزود: برای آنالیز ایران می‌توانیم از جام جهانی روسیه یا سال 2019 استفاده کنیم چون در آن زمان هم کی‌روش سرمربی ایران بود.
سرمربی انگلیس در مورد طلسم پیروزی انگلیس از ماه مارس و اهمیت برتری مقابل ایران برای شکستن این طلسم عنوان کرد: بازی با ایران بازی اول است. همیشه اولین بازی جام جهانی دشوار است و ما دوره قبلی هم مقابل تونس دقیقه آخر گل زدیم و بازی را بردیم. هواداران دوست دارند ما همه تیم‌ها را ببریم اما ایران تیمی قوی است و می تواند سورپرایز جام باشد. از نظر رنکینگ هم این سخت‌ترین گروه است، اما ما به خودمان باور داریم و به هر حال تیمی هستیم که به نیمه نهایی جام جهانی رفتیم و می‌خواهیم خاطره خوب از جام جهانی 2022 درست کنیم.
او درباره اظهارنظر کی‌روش مبنی بر اینکه تیم‌های کوچک‌تر کار سخت‌تری برای آماده‌سازی دارند، اظهار کرد: همه تیم‌ها علاقه‌مند به این هستند که آماده‌سازی بیشتری داشته باشند، اما ما از زمان تعطیلی لیگ برتر تا بازی ایران فقط چهار روز فرصت داریم. در جام جهانی روسیه یک ماه فرصت داشتیم اما به هر حال باید با این شرایط سازگار شویم و در فرصت کم آماده جام جهانی شویم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه