شومن‌های رژیم صهیونیستی

شومن‌های رژیم صهیونیستی


​​​​​​​جدا از تحلیل‌های گوناگونی که در مورد نتایج احتمالی انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی و سناریو‌های پیش روی آن مطرح است، این رقابت از یک جنبه دیگر هم دیدنی و قابل تأمل است و آن تلاش نمایشی طرفین برای جذب آرا و از میدان به‌در کردن یکدیگر است. 
در این میان، بنیامین نتانیاهو که در شومن‌بازی دستی بر آتش دارد و نمونه بارز آن نمایش سیاسی علیه برنامه هسته‌ای کشورمان در سازمان ملل متحد بود با انتشار کلیپ‌های تهییجی به دنبال کسب رأی مردم است. در یکی از این کلیپ‌ها که روز دوشنبه در توییتر او منتشر شده و سوژه تمسخر کاربران فضای مجازی قرار گرفت، ستونی از لیوان‌ها را روی هم گذاشته‌اند (60 تا) و نخست‌وزیر پیشین توضیح می‌دهد اگر مردم رأی ندهند و یک لیوان دیگر (61 از 120) بدست نیاید انگار هیچ اتفافی نیفتاده و همه چیز ویران می‌شود. 
نتانیاهو البته در حرکت نمایشی دیگری صبح روز گذشته به یک جای خوابگاه‌مانند رفته و افراد حاضر را برای رأی دادن بیدار می‌کند که البته فرد حاضر در تصویر انگار قانع نشده و می‌خوابد. او همچنین روز گذشته کلیپی از رأی دادن یک پیرزن به حزبش را منتشر کرده! در سوی مقابل، لاپید نخست‌وزیر کنونی هم بیکار ننشسته است. 
وی پیش از رأی دادن سری به دیوار ندبه زده و بعد هم سر قبر پدرش حاضر شده و تصاویر آن را منتشر کرده تا شاید به این طریق بتواند دل صهیونیست‌ها را بدست آورد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه