اجتماع وحدت‌آفرین در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)

اجتماع وحدت‌آفرین در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)

ابوالحسن صاحبی  


مردم و مسئولان شهیدپرور و ولایتمدار شیعه و سنی صالح‌آباد به مناسبت یادبود و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و همدردی با بازماندگان این شهدا، مراسم ترحیمی در مسجد جامع قائم آل محمد(عج) این شهرستان برگزار و این جنایت ددمنشانه را محکوم کردند. 
حجت‌الاسلام محمد ساجدیان، امام جمعه اهل تشیع صالح‌آباد با محکوم کردن و تسلیت این ضایعه تروریستی گفت: نباید از فرزندان و جوانان خود غافل شویم، ملت ما در زمان جنگ ایثارگری‌ها و شهادت طلبی‌های بسیاری انجام داده و جهاد تبیین وظیفه تک‌تک آحاد مردم کشور است.
وی تصریح کرد: وضعیت نامناسب فضای مجازی در کشور نتیجه آموزش ندادن و پیشگیری نکردن از فضای مجازی در کشور است، اینکه به دورترین نقاط کشور اینترنت پرسرعت ببریم ولی آموزش لازم، نظارت و پیشگیری نداشته باشیم نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت.
 مولوی عبدالباقی یوسفی، امام جمعه اهل‌سنت شهرستان صالح‌آباد هم ضمن تسلیت این مصیبت به مردم عزادار ایران، این جنایت تروریستی را محکوم کرد و گفت: دشمن با بهانه‌های مختلف در راستای بر هم زدن اتحاد و انسجام اسلامی وقایع دردناکی را در کشور چه در بین برادران اهل سنت و چه در بین برادران اهل تشیع شروع کرده و غائله‌آفرینی می‌کند بنابراین همه ما باید هوشیار باشیم تا بهانه به دست دشمن ندهیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه