5 بازارچه فروش محصولات زیست عفیفانه راه‌اندازی می‌شود

5 بازارچه فروش محصولات زیست عفیفانه راه‌اندازی می‌شود


​​​​​​​معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان ‌جنوبی گفت: پنج بازارچه فروش محصولات زیست عفیفانه برای دسترسی آسان مردم به این کالاها در استان راه‌اندازی می‌شود. سیدعلی زمزم در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: بر اساس تفاهم و بررسی‌هایی که در سفر دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به خراسان جنوبی انجام شد، در پنج شهرستان خراسان جنوبی بازارچه ملزومات عفاف و حجاب راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این بازارچه‌ها با همکاری بنیاد علوی، فرمانداران و شهرداران راه‌اندازی می‌شود، بیان کرد: بازارچه‌های محصولات عفاف و حجاب و زیست عفیفانه در شهرهای بیرجند، فردوس، طبس، نهبندان و قاین برپا خواهد شد.
زمزم با تأکید بر اینکه امیدواریم با راه‌اندازی این بازارچه‌ها بخشی از نیاز مردم و بانوان خراسان‌جنوبی تأمین شود، بیان کرد: در بیرجند یک بازارچه در طبقه فوقانی مصلی فعالیت دارد ولی برای برپایی یک بازارچه دیگر هم اقدام خواهیم کرد.
وی درباره حمایت‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی این بازارچه‌ها، ادامه داد: در حوزه تأمین و تولید ملزومات زیست عفیفانه، جانمایی و تهیه مکان با همکاری شهرداری‌ها و اعطای تسهیلات حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت. معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: پیش‌بینی ما بر این است که راه‌اندازی این بازارچه‌ها با استقبال خوب مردم خراسان جنوبی همراه شود.
زمزم گفت: در حوزه مد و لباس افراد زیادی در خراسان جنوبی فعالیت دارند که برخی از آنان با سازمان صمت و تعدادی از آنان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری می‌کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه