نحوه نام‌نویسی برای دریافت فراورده‌های نفتی

نحوه نام‌نویسی برای دریافت فراورده‌های نفتی


​​​​​​​مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: سامانه تجارت آسان جدید برای درخواست سوخت طراحی شده است که می‌توان برای دریافت انواع فراورده‌های نفتی به آدرس اینترنتی آن مراجعه و در آن نام‌نویسی کرد.
محمدرضا عابدانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای نام‌نویسی درخواست گاز مایع و نفت سفید لازم است هموطنان با در دست داشتن کدپستی محل سکونت، کد ملی و اطلاعات فردی سرپرست خانوار، شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات کارت بانکی سرپرست خانوار و اطلاعات افراد تحت تکفل به سایت تجارت آسان newtejaratasan.niopdc.ir  مراجعه کنند.
وی افزود: هم استانی‌ها پس از ورود به این سامانه درخواست فراورده‌های نفتی، به ثبت اطلاعات کامل خانوار در سامانه سدف
newtejaratasan.niopdc.ir اقدام کنند و پس از ‌نام‌نویسی رمز عبور فرد متقاضی از طریق سامانه به تلفن همراه سرپرست خانوار ارسال می‌شود. عابدانی با بیان اینکه پس از ثبت درخواست و کدپستی محل سکونت در سامانه درخواست فراورده‌های نفتی (سدف)، وضع گازرسانی محل سکونت به‌ صورت سیستمی بررسی می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای سال مقدار ۹۰۰ لیتر نفت برای خانوارهایی که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند اعلام شده که مردم می‌توانستند آن را ذخیره‌سازی و در فصل سرما استفاده کنند.
وی یادآور شد: همچنین کالابرگی به میزان ۵۰۰لیتر تا پایان آذر ماه اعتبار دارد و ذخیره‌سازی نفت سفید در استان به طور مطلوبی انجام شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه