برای«ایران عزیز»

نشست خبری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 برگزار شد

برای«ایران عزیز»

نشست خبری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 با حضور حمیدرضا جعفریان؛ رئیس شورای سیاست‌گذاری، یوسف منصوری؛ دبیر، محمد روح‌الامین؛ مدیر هنری و هادی فیروزمندی؛ مدیر رسانه جشنواره روز گذشته در سال کنفرانس سازمان سینمایی سوره برگزار شد.


هادی فیروزمندی، مدیر رسانه سیزدهمین دوره جشنواره فیلم 100 بیان کرد: رویکرد این جشنواره به طور کلی توجه به فیلمسازان تازه‌نفس، مسئله فراتهران و کشف استعدادهای جوان است و ما در دوره تازه سازمان سینمایی سوره یکی از سه محور اصلی عملکردمان مسئله رشد و استعدادیابی نسل تازه فیلمسازان است. به همین دلیل برگزاری دوره سیزدهم جشنواره فیلم 100 برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است. 
در ادامه حمیدرضا جعفریان، رئیس شورای سیاست‌گذاری سیزدهمین جشنواره فیلم 100 گفت: با وقفه‌ای که در برگزاری دوره سیزدهم اتفاق افتاده بود به این فکر افتادیم که سر فرصت و صبر، جشنواره را بازنگری و بازآرایی کنیم تا جشنواره 100 متفاوتی داشته باشیم. برای همین‌ از سال گذشته برای برگزاری سیزدهمین دوره در سال 1401 برنامه‌ریزی کردیم. در ۶ ماه نخست سال تلاش کردیم سیاست‌های کلی و بالادستی را پیگیری کنیم تا زمانی که به مرحله اجرایی می‌رسیم، همه موارد حساب شده باشد. 
در ادامه نشست یوسف منصوری، دبیر جشنواره با بیان آنکه شعار امسال جشنواره «ایران عزیز» است‌ و بخش داخلی با این شعار فعالیت می‌کند، یادآور شد: هدف و تقاضایمان این است روی محورهایی که ما به صورت مشخص اعلام می‌کنیم، بچه‌ها بتوانند با آن عینک در محیط و بومی که زندگی می‌کنند، چیزی خلق کنند که حال همه را خوب کند. 
وی با بیان اینکه جشنواره فیلم 100 سه بخش مسابقه ملی، مسابقه بین‌الملل و بخش مخاطب کودک و نوجوان دارد، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در بخش مسابقه ملی و بین‌الملل باید آثار خود را در یکی از قالب‌های داستانی، مستند و پویانمایی که نهایتاً با تیتراژ تا 100ثانیه باشد، ارسال کنند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه