3 اولویت فرهنگی دولت عدالت فرهنگی، سبک زندگی و نشاط اجتماعی

3 اولویت فرهنگی دولت عدالت فرهنگی، سبک زندگی و نشاط اجتماعی

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور؛ عدالت فرهنگی، سبک زندگی و نشاط اجتماعی را سه اولویت جدی دولت در حوزه فرهنگ عنوان کرد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امامی در شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی گفت: این سه اولویت دولت به احیای امید در کشور منجر خواهد شد که بیش از همه نشاط اجتماعی مد نظر است.
وی افزود: زمانی که شورای فرهنگ عمومی به عنوان حکمران و پارلمان فرهنگی استان باشد، این الگو، الگوی بی‌بدیلی است و برای اینکه به اعضای شورای فرهنگ عمومی روزمرگی دست ندهد، کار‌ها را از طریق نوآوری، ایده‌پردازی، تقویت مرکز رصد فرهنگی کشور، تقویت اداری دبیرخانه‌ها، زیست‌‌بوم گرایی و نگاه تمرکززدا دنبال می‌کنیم.
امامی همچنین با بیان اینکه بسته تشویقی در حوزه کسب و کار در فضای مجازی در کشور آماده شده است، افزود: تلاش ما این است از ظرفیت نرم‌افزار‌های ایرانی برای کسب و کار استفاده شود.
آیت‌الله عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز گفت: مسائل فرهنگی اهمیت خاصی دارد که موارد کارساز فرهنگ باید مشخص شود و نظارت بر آن انجام شود و هر چه سبب تقویت فرهنگ صحیح اسلامی ایرانی شود باید اجرا شود.
قناعت، استاندار خراسان جنوبی هم گفت: گروه‌های جهادی باید در زمینه فرهنگی و عفاف و حجاب نیز کار کنند تا شاهد تحویل در حوزه اندیشه و فکر باشیم و دستگاه‌های اجرایی نیز علاوه بر سایر مسئولیت‌ها باید به دستورالعمل عفاف و حجاب هم توجه و با ارائه طرح‌های امروزی برای اقناع نسل جوان تلاش کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه