پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی گناباد تا کمک 6میلیاردی خیران

پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی گناباد تا کمک 6میلیاردی خیران

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: دریک‌سال اخیر، خیران ۶ میلیارد تومان به ورزش گناباد کمک کرده‌اند که این کمک‌ها در بخش‌های عمرانی، کمک به اعزام تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی بوده است.
علی‌اصغر اکبری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به نقش حامی مالی و خیران در ورزش اظهار کرد: امروز حامیان مالی و خیران نقش بی‌بدیلی در ورزش دارند و با اعتبارات قطره‌چکانی نمی‌شود ورزش را اداره کرد.
وی در خصوص قدمت و فرسودگی اماکن ورزشی در این شهرستان نیز اظهار کرد: ورزشگاه تختی گناباد در سال 1359 ساخته شده و قدیمی‌ترین ورزشگاه استان به شمار می‌رود که تعمیرات در آن آغاز شده است.همه اعتبارات سال گذشته اداره ورزش و جوانان گناباد در حوزه تعمیرات، 20میلیون تومان بوده در صورتی که فقط تعویض فواره‌های ورزشگاه آزادی 50 میلیون تومان هزینه دارد و اگر بخواهیم ورزشگاه‌های خود را تعمیر کنیم به اعتباری دست‌کم 5/1 میلیارد تومان نیاز داریم.
وی درباره طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی نیز عنوان کرد: برای تکمیل و تجهیز خانه جوان به اعتبار 5/2میلیارد تومانی نیاز است. زورخانه شهید قاسم سلیمانی روستای بیلند 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال نیز یک میلیارد تومان اوراق به آن اختصاص یافته و برای تکمیل آن به 600 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز خواهد بود.سالن‌های سرپوشیده روستاهای سنو و باغ آسیا نیز 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه