«نه» دوباره فولاد به حضور نکونام در تیم ملی

«نه» دوباره فولاد به حضور نکونام در تیم ملی


​​​​​​​رئیس فدراسیون فوتبال بار دیگر با مطرح کردن اسم جواد نکونام برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ سبب بروز حاشیه در روند این تیم در آستانه شروع رقابت ها شد.مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای دومین بار متوالی خبر از حضور جواد نکونام به عنوان تنها مربی ایرانی در کادر فنی این تیم داد تا باز هم با واکنش باشگاه فولاد روبه‌رو شود.
تاج که در نخستین و تنها جلسه مطبوعاتی خود پیش از ورود کی روش به داخل کشور خبر از انتخاب نکونام به عنوان دستیار او داد با مخالفت اولیه این سرمربی و باشگاهش روبه‌رو شد. تاج نه تنها نکونام را تنها مربی ایرانی کادر فنی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دانست بلکه پا را فراتر از این گذاشت و او را به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا معرفی کرد.
با این حال در فاصله یک ماه مانده به برگزاری نخستین بازی تیم ملی ایران مقابل انگلیس بار دیگر نکونام از سوی تاج به عنوان دستیار اصلی کی روش معرفی شد، اما باشگاه فولاد خوزستان مخالفت جدی خود را با این انتقال مطرح کرد. 
حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد، در این خصوص گفت:‌ قرار ما این است که در نیم فصل نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و تیمی قدرتمند را آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا کنیم. کادرفنی درباره ترمیم نقاط ضعف هر تصمیمی بگیرد ما انجام می‌دهیم. به همین خاطر کاملاً مخالف حضور آقای نکونام در کادرفنی تیم ملی 
هستیم.
او ادامه داد: ما اطلاعیه دادیم و اعلام کردیم مخالف هستیم. تحت هیچ شرایطی موافق جدایی نکونام نیستیم. ضمن اینکه کسی هم با ما صحبتی نکرده و توافقی صورت نگرفته است. ما هم تیم ملی هستیم و نماینده ایران به حساب می‌آییم. آن تیم به جام جهانی می‌رود و ما در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنیم.
مدیرعامل فولاد در واکنش به مصاحبه قنبرزاده درباره اینکه حضور نکونام قطعی شده، بیان کرد: ایشان نگفتند قطعی است. گفتند با فولاد هماهنگ می‌کنیم و ما هیچ جوره هماهنگ نمی‌شویم! اصلاً نمی‌پذیریم نکونام به تیم ملی برود.
تاج در حالی برای دو سال آینده هم برنامه‌ریزی کرده است که در یک ماه مانده به جام جهانی قطر نتوانسته نقطه نظر مشترک با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان داشته باشد.
نکونام برای حضور در کادر فنی تیم ملی ایران نیاز به موافقت مسئولان باشگاه فولاد دارد، اما مسئولان فدراسیون بدون توجه به این موضوع درباره سرمربی یک تیم باشگاهی اظهار نظر می‌کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه