کارشکنی سر راه دانش‌بنیان‌ها پیگیری قضایی می‌شود

کارشکنی سر راه دانش‌بنیان‌ها پیگیری قضایی می‌شود


​​​​​​​رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان اقدامات غیرقانونی برخی افراد در دستگاه‌های اجرایی و سنگ‌اندازی‌ها در خصوص فعالیت و تولیدات دانش‌بنیان را گزارش کنند تا از طریق دستگاه قضایی پیگیری شود.
مسعود میرزایی شهرابی افزود: کارگروهی ویژه زیرنظر دادستانی تشکیل شده و به درخواست‌های دارای وجاهت قانونی و منطقی شرکت‌های دانش‌بنیان رسیدگی می‌کند. این کارگروه با حضور نماینده دادستانی و نماینده شرکت‌های دانش‌بنیان، مشکلات مربوط به این بخش را استخراج و مطرح می‌کند؛ به‌عنوان نمونه به تازگی مشکلات یک شرکت در حوزه تولید لاستیک در این کارگروه مطرح و رسیدگی شد.
به گزارش ایرنا، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی آن دسته از موارد بی‌قانونی را که بر سر راه تولید دانش‌بنیان یا بازاریابی و تولید محصول، مشکل ایجاد می‌کند، به شدت پیگیری می‌کند.
میرزایی شهرابی افزود: اصلی‌ترین کانال ارتباطی با پارک علم و فناوری استان و مدیریت مجموعه، درگاه اینترنتی https://network.kstp.ir   است که فعالان دانش‌بنیان استان در قالب این درگاه با ارسال پیام به صورت کاملاً خصوصی برای اینجانب مسائل و مشکلات را مطرح می‌کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه