وحشت آمریکا از اقبال جهانی انقلاب اسلامی

وحشت آمریکا از اقبال جهانی انقلاب اسلامی

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقبال مسلمانان جهان به انقلاب اسلامی ایران، آمریکا را به وحشت انداخته و با اغتشاش درصدد از بین بردن محبوبیت نظام است.


به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی در اجلاس مجمع بسیجیان خراسان شمالی اظهار کرد: اقبال به انقلاب و اسلام از سوی مردم جهان، سیاسیون و حتی حکام افزایش یافته است و این مهم، آمریکا و استکبار را به وحشت انداخته است.
وی تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند جهان را قانع کنند که در ایران آشوب وجود دارد و از اغتشاشگران فیلم می‌خواهند تا آن را به جهانیان عرضه کنند و از این طریق اقبال به انقلاب و اسلام را کاهش دهند.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه مردم ایران در این آشوب‌ها متانت به خرج دادند، گفت: اکنون به خاطر فوت یک خانم، مارش عزا در جهان می‌نوازند و نام خیابان خود را به اسم این خانم تغییر می‌دهند درحالی که خود، میلیون‌ها زن و کودک را با نژادهای مختلف می‌کشند.
سردار نقدی ادامه داد: دشمنان به اغتشاشگران پول دادند که همه چیز را آتش بزنند و از آن فیلم بگیرند تا آن را به دنیا نشان دهند.
وی با بیان اینکه تمام مکتب‌ها در توطئه‌های دشمنان شکست خورده است، تصریح کرد: دشمن دیگر مکتبی ندارد که با آن کشور را تهدید کند. به همین دلیل به اراذل و اوباش پول می‌دهد تا آتش‌بازی کنند.
وی در ادامه، وحدت را زیرساخت امنیت دانست و گفت: برای رسیدن به قدرت، امنیت، عزت و سربلندی باید وحدت را حفظ کنیم و پایبند به ارزش‌های انقلاب باشیم. سردار نقدی اظهار کرد: رئیس‌جمهور بسیاری از کشورها پرونده قاچاق مواد مخدر، فساد اخلاقی، قتل، قمار و فساد دارند که بیانگر بی‌قانونی در این کشورهاست.
وی ملت ایران اسلامی را فهیم، بصیر، ایستاده مثل کوه و مقاوم در برابر دشمنان دانست 
و خاطرنشان کرد: همه قدرت‌ها از این ملت شکست خورده‌اند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه