حفظ صدر جدول تا جام جهانی

هدف پرسپولیس در بازی‌های پیش رو

حفظ صدر جدول تا جام جهانی

پرسپولیس تا پیش از آغاز جام‌جهانی باید در چهار یا درنهایت پنج دیدار از مسابقات لیگ برتر به میدان برود.


​​​​​​​سرخپوشان پایتخت در نخستین گام پس از اتمام تعطیلات فیفادی ماه سپتامبر، امروز در خانه باید به مصاف تراکتور بروند، تیمی که در هفته‌های اخیر اوج‌گیری خوبی داشته و درصدد آن است تا با کسب پیروزی مقابل پرسپولیس در تهران، بتواند به جمع چهار تیم بالانشین جدول اضافه شود.
سرخپوشان پایتخت پس از اتمام دیدار با تراکتور، یک دوئل فوق‌حساس دیگر را در پیش‌روی خود می‌بینند و آن‌هم مصاف با سپاهان اصفهان است. دو تیم در سالیان گذشته همواره دیدارهای مهم و جذابی را مقابل هم برگزار کرده‌اند و حالا حضور ستارگان پرشمار در ترکیب دو تیم سبب شده جذابیت تقابل آن‎ها در لیگ بیست‌ودوم دوچندان شود. 
مس رفسنجان ، ملوان بندرانزلی و مس کرمان، دیگر رقبای پرسپولیس در هفته‌های بعدی هستند. سازمان لیگ هنوز تصمیم نهایی‌اش برای برگزاری دربی پایتخت را نگرفته، اما اگر این مسابقه حساس پیش از جام‌جهانی نهایی شود، سرخپوشان پایتخت مقابل حریف سنتی‌شان هم باید به میدان بروند تا در فاصله 6 هفته، سه بازی سرنوشت‌ساز را در پیش‌روی خود داشته باشند که کسب پیروزی در این دیدارها می‌تواند حکم صدرنشینی سرخپوشان پیش از جام جهانی را قطعی کند. 

گل‌محمدی: هدف پرسپولیس قهرمانی است
یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور اظهار کرد: درباره بازی صحبت خاصی ندارم. نمی توانم زیاد در مورد بازی و مسابقه صحبت کنم. هم بازی بدون تماشاگر است و هم در روزهایی هستیم که اکثریت مردم با توجه به اتفاقاتی که رخ داده ناراحت هستند.سرمربی پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی گذشته پرسپولیس و تراکتور که منجر به حواشی زیادی شده بود، افزود: این مسائل حرف‌های مدیریتی است، اما ما به رأی این دیدار اعتراض داشتیم و هنوز هم نمی‌دانیم چرا چنین رأی عجیب و غریبی صادر شد؛ چرا که ما آنجا تماشاگر نداشتیم که بخواهند هواداران ما را محروم کنند. وی درباره جلسه کارلوس کی‌روش و درخواست او مبنی بر در اختیار داشتن بازیکنان در اردوی تیم ملی گفت: من با کی‌روش حرف زدم و هر کمکی که از سمت ما باشد آمادگی داریم به راحتی در تیم ملی آن را انجام دهیم.
گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا عیسی آل‌کثیر بدون هماهنگی با باشگاه پرسپولیس در تمرینات این تیم حضور پیدا کرده، افزود: از نظر من عیسی عضوی از تیم ماست و به خاطر اتفاقی که برایش رخ داد من همیشه مدیون او هستم و هر کمکی که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. او این روزها تا نیم‌فصل اختصاصی تمرین می‌کند و پس از آن درباره قرارداد او صحبت می‌کنیم.وی درباره آخرین وضعیت دیاباته هم گفت: او شرایط خوبی دارد و از هفته آینده به تمرینات اضافه می‌شود و نسبت به آن چیزی که فکر می‌کردیم شرایط او بهتر است.
سرمربی پرسپولیس در خصوص شرایط تیم تراکتور با حضور بردیف افزود: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر است اما تراکتور هم در این دو هفته شرایط خوبی داشته و دو برد بدست آورده و این مسئله نشان می‌دهد آن‌ها تیم خوبی هستند. 

برنامه بازی‌های امروز
هوادار- سپاهان ساعت 17 پرسپولیس- تراکتورساعت17:30  صنعت نفت آبادان- مس رفسنجان ساعت19

برچسب ها :
ارسال دیدگاه