کوتاهی دستگاه‌های دولتی برای ایمن‌سازی ساختمان‌ها

کوتاهی دستگاه‌های دولتی برای ایمن‌سازی ساختمان‌ها


​​​​​​​رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: دستگاه‌های اجرایی در انجام وظیفه خود در حوزه رعایت موازین قانونی ایمن‌سازی ساختمان‌های خود کوتاهی می‌کنند.
به گزارش مهر، رضا حسنی صفت افزود: مردم به دلیل اینکه پایانکار می‌گیرند، برای رعایت ایمن‌سازی قانون‌مدارترند و دستگاه‌های دولتی نه تنها پایانکار نمی‌گیرند، بلکه برای ایمن کردن ساختمان‌های خود کوتاهی می‌کنند. وی بیان کرد: آتش‌نشانی از جمله مشاغلی است که تعطیلی ندارد و هرچند کار عاشقانه‌ای است؛ اما در مقایسه با دیگر مشاغل با وجود سختی‌های بسیار آن، در گرفتن حداقل‌ها از ادارات دیگر کمتر دریافت می‌کنند.
وی ادامه داد: مسئولان کشور و استان در تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانی مرکز استان باید به این مورد توجه کافی داشته باشند که آن‌ها به همه خراسان جنوبی خدمات می‌دهند.
وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آتش‌نشانی بیرجند و اینکه استانداری همکاری لازم را در این خصوص ندارد، گفت: زمانی که حادثه در مرز ماهیرود اتفاق می‌افتد، همین مسئولان به آتش‌نشانان مرکز استان دستور می‌دهند که در آنجا خدمات ارائه کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار کرد: وجود تنها یک بالابر با توجه ایجاد ساختمان‌های مرتفع در شهر ۳۰۰ هزار نفری بیرجند، خدمات‌رسانی به چند نقطه شهر در زمان وقوع حوادث را با مشکل مواجه کرده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه