رنگرز: مسئولیت نتایج بد در المپیک را می‌پذیرم

نخستین وعده سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی

رنگرز: مسئولیت نتایج بد در المپیک را می‌پذیرم


​​​​​​​سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اگر در المپیک، نتیجه آن چیزی نبود که مدنظر است، مسئولیت بر گردن من است و آن را می‌پذیرم.  حسن رنگرز سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره علت حضور در تیم ملی اظهار کرد: فرزند کشتی هستم و بایستی به کشتی ادای دین کنم. به عنوان سرپرست تیم ملی بزرگسالان گفتم هر جای کشتی که احساس کنم می‌توانم خدمت کنم این مهم را می‌پذیرم. پس از آن، سلطانی‌فر، وزیر وقت ورزش گفت می‌روی مازندران؟ گفتم قطعاً این کار را انجام خواهم داد، چون به استانم دین دارم، البته شرایط بدی وجود داشت، چون هم پایان دولت بود و هم کرونا فراگیر شده بود.
وی در ادامه بیان کرد: باور دارم مربیان بزرگ و شایسته‌تری بودند اما از من دعوت شد. در این بازه زمانی چهار روزه که تیم از مسابقات جهانی برگشت از استاد خودم که معمار کشتی فرنگی است، خواستم برگردد و حتی به اتفاق سوریان اسطوره بی‌بدیل کشتی فرنگی برای اینکه محمد بنا در تصمیمش تجدیدنظر کند، خدمتش رسیدیم. به هر شکل او تصمیمش را گرفته بود و در نهایت با کسب رخصت از بنا، با توجه به اینکه احساس می‌کرد در این مقطع باید استراحت کند، کار را بر عهده گرفتم. 
وی در مورد چرخه انتخابی خاطرنشان کرد: قطعاً انتخابی تیم ملی در قالب یک چرخه با بهره‌برداری از رقابت‌های قهرمان کشوری، انتخابی جام تختی، قهرمانی آسیا، جام تختی و در نهایت یک رقابت تعیین کننده و نهایی، انتخابی تیم ملی اجرا خواهد شد.  رنگرز در پایان گفت: از تورنمنت‌های رنکینگ و جام‌جهانی به عنوان یک رقابتی که می‌تواند به شناسایی و تجربه اندوزی قهرمانان ما کمک کند استفاده می‌کنیم. اگر در المپیک، نتیجه درخشان بود، آن اتفاق قشنگ، محصول خدمات مربیان سازنده، تلاش کشتی‌گیران و تمهیدات فدراسیون خواهد بود، اما اگر نتیجه آن چیزی نبود که مدنظر است، مسئولیت بر گردن من است و آن را می‌پذیرم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه