نبود نیروی ماهر چالش مهم حوزه تولید خراسان رضوی است

نبود نیروی ماهر چالش مهم حوزه تولید خراسان رضوی است

رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: یکی از چالش‌های مهم حوزه تولید نبود نیروی ماهر است.


به گزارش تسنیم ، سید حسن حسینی اظهار کرد: خروجی دانشگاه‌ها متناسب با نیاز بازارکار نیست و باید آموزش فنی و حرفه‌ای را گسترش دهیم. رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی با بیان اینکه تحولات مناسبی در مجموعه اداره کار اتفاق افتاده است، گفت: گسترش مهارت‌آموزی یکی از مهم‌ترین موارد برای نیاز بازار است که باید برنامه‌ریزی درستی انجام شود. 
وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مفید اخیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمع‌آوری دلالان و کار چاق‌کن‌ها بوده است که احیای شورای سازش برای رفع مشکلات موجود ضروری است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی نیز اظهار کرد: بخش خصوصی شریک اجتماعی اداره کار است و ما آماده همکاری با بخش خصوصی هستیم.
محمد امین بابایی افزود: طرح ایجاد فضاهای کار اشتراکی صنعتی در بدنه صنایع نیز خبر خوبی است که به‌زودی اجرا می‌شود. در قالب این طرح تولیدکنندگان و صاحبان صنایع و افراد دارای ایده با اختصاص فضایی جهت استقرار تیم‌های استارت‌اپی و شرکت‌های SME مرتبط با موضوع فعالیت خود و همچنین موضوعات تخصصی، عملی و انتقال تجربه از مزایای قانونی این طرح نیز بهره‌مند می‌شوند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه