تیم ملی ضعیف‌ترین تدارکات را دارد

عنایتی:

تیم ملی ضعیف‌ترین تدارکات را دارد

رضا عنایتی پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه این روزها مشغول به چه کاری است، اظهار کرد: به کار شخصی‌ام می پردازم، مطالعه می کنم و در حال سپری کردن اوقات و پیگیر بازی‌های لیگ برتر هستم.


پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه شهباززاده پس از گذشت 6 هفته هنوز موفق به گلزنی نشده، گفت: این چالش‌ها برای همه مهاجم‌ها طبیعی است. من با او همبازی بودم، فوق العاده بازیکن با کیفیتی است و در بازی آخر هم مقابل نساجی باید کمی فشار و استرس را از خودش دور می‌کرد. من در چهره او این مسائل را دیدم که خیلی دوست داشت گلزنی کند، اعتقاد دارم به زودی گلزنی خواهد کرد. او قطعاً در استقلال در این فصل خیلی کمک خواهد کرد و خواهشم این است که وارد استرس 
نشود.
بازیکن سابق تیم ملی در خصوص رفتن اسکوچیچ و آمدن کی‌روش نیز اذعان کرد: اسکوچیچ  هم می‌داند دنیای حرفه‌ای فوتبال یعنی همین؛ یک روز می‌آییم و یک روز هم می‌رویم. ما قدردان زحمات ایشان هستیم. 
تیم با آمدن کی‌روش انسجام بهتری به خود گرفته است. با شخصیتی که از کی‌روش سراغ دارم نظم و انضباط به تیم ملی باز می‌گردد. همه باید تیم ملی را حمایت کنیم.
وی درباره اینکه خیلی ها معتقدند با آمدن کی روش تیم ملی باید به دور دوم جام جهانی صعود کند نیز گفت: این حرف منطقی نیست با تیم‌هایی بازی داریم که همگی تیم‌های خوبی هستند ما باید قبول کنیم که یکی از ضعیف ترین تدارکات لازم را برای حضور در جام جهانی بین همه تیم های ملی انجام دادیم و انتظار ما نباید خیلی بالا باشد و فقط باید انتظار انجام بازی های آبرومندانه و زیبایی داشته باشیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه