هیچ مسئولی سر تمرین ما نیامد

سرمربی امیدوحدت پس از استعفا:

هیچ مسئولی سر تمرین ما نیامد

امید وحدت مشهد که با سهمیه شهرخودرو در لیگ یک حضور دارد، غرق در مشکلات مالی در پنج بازی نخست لیگ یک، پنج باخت به جای گذاشته است.


​​​​​​​ شرایط عجیب تیم به حدی است که سیروس سنگچولی سرمربی جدید این تیم ساعتی پیش از بازی با دریای بابل تصمیم به استعفا و ترک ورزشگاه محل برگزاری کرد! او در مورد این تصمیم خود گفت: با اینکه می دانستیم پنجره تیم بسته است ولی چهار، پنج روز بود که با این تیم تمرین می‌کردیم. چند تا از بازیکنان خوب تیم امید که شاگرد خودم بودند و با باشگاه قرارداد داشتند، به خاطر برخی رفتارهای باشگاه، قطع همکاری کردند. ما این چهار بازیکن را برگرداندیم و شرط این بود که با حضور آن‌ها و 12-10 جوان نتیجه گرفته و تیم را از بحران خارج می‌کنیم. 
او در ادامه افزود: یک ساعت مانده به بازی گفتند بازیکنان می‌توانند بازی کنند ولی دوستان ما در باشگاه شهرخودرو به قدری سنگ‌اندازی کردند که هیچ کاری از دستم برنیامد جز کناره‌گیری و اینکه به حال باشگاه تأسف بخورم. 
سنگچولی با انتقاد از مالک شهرخودرو تأکید کرد: از روزی که آقای حمیداوی به فوتبال مشهد آمد شروع به نابودی این رشته کرده است. الان هم این کار ادامه دارد. اکنون هم اگر تیم را واگذار کرده باید حق امضا، مهر و دیگر چیزها را هم تحویل بدهد. اگر هم که تحویل نداده خب بیایند و تیم را جمع کنند. یک هفته است که کسی سر تمرین ما نیامده است.  او در پاسخ به این پرسش که آیا آقای چوپانی تیم را تحویل نگرفته است، گفت: قراردادی که آقای چوپانی بسته، مثل ترکمنچای است. ایشان یک میلیارد داده و باید مبلغ دیگری را هم می‌داد که چکش برگشت خورده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه