3 سریال در 3 ژانر

گزارشی از مجموعه‌های جدید تلویزیون برای پس از ماه صفر

3 سریال در 3 ژانر

تلویزیون این روزها در حالی به روزهای پایانی ماه صفر نزدیک می‌شود که سه سریال «آزادی مشروط»، «بی‌همگان» و «شهباز» را به عنوان گزینه‌های پخش در دستور کار قرار داده و این سه سریال شرایط مساعدی برای رسیدن به آنتن دارند.


طنزِ «آزادی مشروط» 
سریال طنز «آزادی مشروط» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی که این روزها در مراحل پایانی ساخت قرار دارد، به زودی آماده پخش شده و به احتمال زیاد از شبکه اول سیما راهی آنتن خواهد شد.
این سریال ۳۰قسمتی، فعالیت گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصایب و شیرینی‌های این دوران را به تصویر کشیده است.
مهران رجبی، پرویز فلاحی‌پور، محمود مقامی، عباس محبی، سیدمهرداد ضیایی، شهین تسلیمی، رامین راستاد، علی‌رضا استادی و لیلا بوشهری در این سریال ایفای نقش کرده‌اند. 

اجتماعیِ «بی‌همگان» 
سریال «بی‌همگان» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر‌ هاشمی به زودی راهی آنتن شبکه3 سیما خواهد شد.
مهدی سلطانی، نسرین بابایی، محمد صادقی جوان، سمیرا حسن‌پور، میترا رفیع، کاوه خداشناس، کاظم هژیر آزاد، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، جلیل فرجاد  و ...از دیگر بازیگران این مجموعه هستند و زنده‌یاد زهره فکور صبور به نظر می‌رسد آخرین بازی خود را در این سریال تجربه کرد.

پلیسیِ «شهباز»
مجموعه تلویزیونی «شهباز» در ۳۰ قسمت به کارگردانی حمیدرضا لوافی، تهیه‌کنندگی مشترک امیرحسین آشتیانی‌پور و مهدی علی‌نقی‌پور در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در گروه فیلم و سریال شبکه5 سیما در حال تصویربرداری است.
آرش مجیدی، رضا داودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، فاطیما بهارمست، غزال نظر، مریم سرمدی، رحمان باقریان، سیروس همتی و... در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه