۱۰ موتورآمبولانس و یک اتوبوس‌آمبولانس در راه مشهد

۱۰ موتورآمبولانس و یک اتوبوس‌آمبولانس در راه مشهد

رئیس سازمان اورژانس گفت: در سهمیه‌های جدید تجهیزات اورژانس ۱۱۵ کشور یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۰ دستگاه موتورآمبولانس به مشهد اختصاص می‌یابد.


دکتر جعفر میعادفر اظهار کرد: در حوزه اورژانس پیش‌بیمارستانی، مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مأموریت ویژه مشهد در روزهای پایانی ماه صفر از ظرفیت تمامی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور استفاده شده است. در فاصله زمانی ۲۶ شهریور تا ۵ مهر ماه (از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا(ع)) از ظرفیت اورژانس‌های ۱۱۵ خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، گلستان و مازندران استفاده شده و در این ایام نیروهای اورژانس ۱۱۵ این استان‌ها در مشهد و خراسان رضوی حضور می‌یابند.
میعادفر اضافه کرد: همچنین در حوزه تجهیزات خودرویی ۳۰ دستگاه آمبولانس، ۶ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتور آمبولانس و پنج بالگرد امداد از استان‌های مختلف کشور در مشهد خدمت‌رسان زائران پیاده و سواره امام رضا(ع) هستند. وی ادامه داد: در شهر مشهد ۱۶۰ دستگاه آمبولانس داریم و به همین تعداد در قطب خراسان رضوی وجود دارد و به جز دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۳۰ دستگاه دیگر را از سایر استان‌ها در این شهر مستقر کردیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه