برقراری ۶۲ پرواز ویژه دهه پایانی صفر در مسیر مشهد

برقراری ۶۲ پرواز ویژه دهه پایانی صفر در مسیر مشهد

مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: ۶۲ پرواز ویژه دهه پایانی صفر از شهرهای مختلف به مقصد مشهد و برعکس از دیروز (چهارشنبه) فعال شد که این تعداد در حال افزایش است.


به گزارش قدس آنلاین، محمود امانی‌بنی افزود: با هماهنگی و حمایت استاندار خراسان رضوی و تأکید سازمان هواپیمایی کشوری، برقراری پروازهای فوق‌العاده در مسیر مشهد به شهرهای مختلف و برعکس همزمان با دهه پایانی صفر افزایش می‌یابد که این اقدام قابل قدردانی است.
وی خاطرنشان کرد: این ۶۲ پرواز ویژه توسط شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، وارش، قشم ایر، ماهان و سایر شرکت‌های هواپیمایی برقرار شده است.
امانی ادامه داد: در حال حاضر روزانه ۱۷۰ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه مشهد انجام و پیش‌بینی می‌شود این تعداد به بیش از ۲۲۰ پرواز افزایش یابد و حتی این تعداد نیز قابل افزایش است.
مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی افزود: از ۳۰شهریور تا هشتم مهر ماه کار پذیرش و اعزام زائران از طریق این فرودگاه انجام می‌شود. به دلیل فشرده شدن پروازهای شرکت‌های هواپیمایی، تأخیرهای جزئی در این ایام اجتناب‌ناپذیر خواهد بود، اما پیش‌بینی‌های لازم توسط شرکت‌ها برای کاهش تأخیرها صورت گرفته است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه