فشار گذاشتن روی تیم ملی درست نیست

لژیونر فوتسال ایران:

فشار گذاشتن روی تیم ملی درست نیست

بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما با بیان اینکه از شرایطش در اسپانیا راضی است، در واکنش به انتقادات از جوان‌گرایی در تیم ملی گفت: خود من در ۲۶ سالگی در جام جهانی بازی کردم که این افتضاح است.


اولادقباد با بیان اینکه به همراه حسین طیبی دیگر بازیکن ایرانی پالما روز یکشنبه هفته آینده از اسپانیا راهی کویت می‌شود، اعلام کرد از روز گذشته تمریناتش را با پالما آغاز کرده است و حضورش در بازی بزرگ و حساس مقابل اینترمووی‌استار بستگی به نظر سرمربی باشگاه دارد.
  شرایط تیم پالما:تیم‌های اسپانیایی حرفه‌ای هستند. بازیکنان تیم سریع با من رفیق شدند و گفتند هر کمکی از دستمان بر بیاید، برایت انجام می‌دهیم. این دو جلسه تمرین هم به نظرم خیلی خوب بود ولی توقعم از خودم بیشتر است. دوست دارم چند سال در اسپانیا بمانم.
  اردوی تیم ملی: شنبه هفته بعد بازی داریم و فکر می‌کنم یکشنبه با حسین از اسپانیا به سمت کویت پرواز کنیم.
  جوان‌گرایی:ما تاکنون در مسابقات جام ملت‌ها بازیکن 16 - 15 ساله نداشته‌ایم. خود من در ۲۶ سالگی حضور در جام جهانی را تجربه کردم که این افتضاح است. الان تیم ملی بازیکنان 18 - 17 ساله دارد. این کار از عهده هر کسی بر نمی‌آید که چند بازیکن باتجربه و فوق العاده را کنار بگذارد و به فکر آینده نگری باشد. وحید شمسایی شرایط خوبی در تیم ملی ایجاد کرده است و بازیکنان جوان هم نباید این فرصت را به‌سادگی از دست بدهند. کسانی که به تیم ملی آمدند، جوان‌های خوب لیگ بودند و در تایلند و قرقیزستان (مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا) به میدان رفتند. فشار گذاشتن روی تیم ملی درست نیست. نمی‌توانم قبول کنم در تیم ملی جوان‌گرایی صورت نگرفته است. همه باید پشت تیم ملی باشیم تا موفق بشود. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه