هیئت فوتبال زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی

مدیرکل ورزش و جوانان خبرداد

هیئت فوتبال زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به پیشکسوتان و اهالی فوتبال این استان هشدار داد اتفاقات بسیار تلخ‌تری در انتظار این رشته ورزشی است و تا زمانی که پیشکسوتان و دلسوزان این رشته برای نجات آن وارد عمل نشوند، امکان رهایی از شرایط موجود مهیا نیست.


​​​​​​​علی‌اکبرهاشمی جواهری با اشاره به وضعیت تأسف‌بار نماینده خراسان رضوی در رقابت‌های لیگ دسته یک و نامه‌ای که به تازگی هیئت فوتبال خراسان رضوی برای این اداره کل ارسال کرده، گفت: شهرخودرو قربانی رفتارهای غیرمسئولانه هیئت فوتبال شد، اگر متولیان هیئت فوتبال قدری با واقع‌بینی به دنبال کمک به نماینده خراسان‌رضوی بودند، هرگز این دعواها را در فضای رسانه‌ای کشور به راه نمی‌انداختند، اما متأسفانه لجبازی‌ها و سوءمدیریت‌ها سبب شد نماینده فوتبال خراسان به این وضعیت گرفتار شود.هر کسی باد بکارد طوفان درو خواهد کرد، وضعیت امروز محصول مدیریت شماست. مگر شب قبل از مسابقه کسی که دلش به حال فوتبال خراسان بسوزد، چنین بازی‌های تبلیغاتی عجیبی را به راه می‌اندازد، اما آقایان چون علاقه شدیدی به کارهای جنجالی دارند، برای من نامه می‌نویسند که این تیم حاضر به مسابقه نیست. حالا خودتان را کنار کشیدید تا این افتضاح به نام فرد دیگری رقم بخورد.
علی اکبر هاشمی جواهری که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت در ادامه توضیح داد: تا به حال از خودتان پرسیده‌اید چرا دلسوزان واقعی فوتبال این روزها حرفی نمی‌زنند؟ چون می‌دانند با این روند و بازی‌های تبلیغاتی نه تنها اوضاع بهتر نخواهد شد، بلکه به مراتب بدتر هم می‌شود.
وی از نامه نگاری با رئیس فدراسیون فوتبال درباره نوع مدیریت احسان اصولی خبر داد و گفت: من یک نامه سرگشاده و مفصل برای مهدی تاج نوشتم و به او توضیح دادم شرایط به چه ترتیبی است. وظیفه من این بود اما از اینجا به بعد نوبت دلسوزان و صاحبنظران است که با خرد جمعی یک تصمیم درست بگیرند. آقایان دو راه پیش رو دارند که بایستی یکی از آن دو راه را انتخاب کنند؛ نخست اینکه کار را واگذار کنند تا افراد موفق در این مسئولیت حضور پیدا کنند یا اینکه به شکل جدی تغییر رویه بدهند.
هاشمی جواهری در پایان گفت: به‌زودی نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور در هیئت فوتبال مستقر خواهند شد تا فرایندهای مالی این هیئت را بررسی کنند که این موضوع نشان می‌دهد دستگاه‌های نظارتی هم روی عملکرد این مجموعه به‌شدت حساس شدند.

خبرنگار: سینا حسینی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه