اجرای ۲۵۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس

خراسان جنوبی

اجرای ۲۵۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس


​​​​​​​مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس را با شعار محوری «ما مقاوم هستیم» آغاز می‌کنیم و در این هفته بیش از 2هزار و ۵۰۰ برنامه با 100عنوان برنامه در شهرستان‌های استان اجرا می‌شود. 
سرهنگ غلامرضا فلاحی در گفت‌وگو با مهر بیان کرد: دفاع مقدس هویت ایرانی- اسلامی و مظهری از برترین صفات مانند دینداری، ایستادگی، مقاومت و از خود گذشتگی بود.
بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده چهارشنبه این هفته با سخنرانی ویدئوکنفرانسی رهبر معظم انقلاب از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس کشور تجلیل می‌شود که از حدود ۳۰ هزار رزمنده در خراسان جنوبی امسال از 6هزار رزمنده در این همایش تجلیل می‌شود. 
وی با اشاره به اینکه این مراسم در فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار می‌شود، ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه، رژه نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهیدان، جانبازان و آزادگان، عطرافشانی مزار شهدا، نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت، خاطره‌گویی، راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی، همایش پیاده‌روی و یادواره‌های شهدا از جمله این برنامه‌هاست.
وی با بیان اینکه کنگره سرداران و ۱۵۰ شهید شهرستان بشرویه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، بیان کرد: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان، برگزاری شب‌های شعر و خاطره و رونمایی از کتاب‌ها و آثار هنری دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه