بهت ستاره‌ها از بازنشستگی فدرر

از ابراز دلتنگی تا خاطرات قدیمی

بهت ستاره‌ها از بازنشستگی فدرر

قدس آنلاین

«روز خاص»همیشه زودتر از موعد می‌رسد اما باز هم خبر بازنشستگی راجر فدرر خیلی‌ها را غافلگیر کرد.


شاید علاقه‌مندان به این رشته منتظر بودند بار دیگر این ستاره تنیس جهان را در یک گرنداسلم دیگر و در فینال ببینند پیش از اینکه دوران حرفه‌ای او به پایان برسد اما مشکل آسیب‌دیدگی فدرر حل نشد و با وجود اینکه او از سال گذشته ریکاوری می‌کند اما نتوانست به دنیای حرفه‌ای بازگردد.
هفته آینده آخرین مسابقه فدرر خواهد بود؛ جایی که او با ستاره‌های تنیس از جمله نادال، اندی ماری و جوکوویچ هم تیم می‌شود پیش از اینکه به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد.این اتفاق سبب شد تا ورزشکاران مطرح جهان از جمله تنیسورها، فوتبالیست‌ها و رسانه‌های جهان به خبر بازنشستگی فدرر واکنش نشان دهند. از چین تا هند و فرانسه تا آمریکا، رسانه‌های جهانی روز جمعه پس از اعلام بازنشستگی اسطوره سوئیسی از تنیس، راجر فدرر را به عنوان یکی از بهترین ورزشکاران تاریخ معرفی کردند.
لیونل مسی: فدرر یک نابغه، منحصر به فرد در تاریخ تنیس و یک الگو برای هر ورزشکاری است. برای شما در مرحله جدید بهترین‌ها را آرزو می کنم، ما دلتنگ دیدار شما در زمین خواهیم بود.
رافائل نادال:راجر عزیز، دوست و رقیب من. کاش این روز هرگز نمی آمد. روز غم‌انگیزی شخصاً برای من و برای ورزش در سراسر جهان است. خوشحالی و در عین حال افتخار است که در تمام این سال‌ها مسابقاتی را با شما داشتم و لحظات شگفت‌انگیزی را در داخل و خارج از زمین تجربه کردم.
سرنا ویلیامز: همیشه به تو نگاه و تو را تحسین کرده‌ام. مسیرهای ما همیشه شبیه به‌هم بود. تو الهام بخش میلیون‌ها نفر از جمله من شدی .
گری لینی‌کر: تماشای بازی شما یکی از لذت‌های بزرگ زندگی من بوده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه