انتقاد شدید آقای مدیرکل از هیئت فوتبال خراسان رضوی

اینکه تهران‌نشین باشند نفعی برای استان ندارد

انتقاد شدید آقای مدیرکل از هیئت فوتبال خراسان رضوی

وضعیت اسف‌بار تیم فوتبال امیدوحدت در کنار فروش امتیاز تیم فوتسال چیپس کامل، بهانه‌ای شد تا علی اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به انتقاد از هیئت فوتبال بپردازد.


​​​​​​​تصمیم‌گیری‌های غلط هیئت فوتبال

من گلایه شدیدم از هیئت فوتبال است. بالاخره متولی فوتبال استان، هیئت است و تمام اتفاقاتی که پیرامون این ورزش در خراسان می‌افتد را باید پاسخگو باشند. پیش از مجموعه امیدوحدت چند خریدار دیگر هم پای کار این تیم آمده بودند، ولی به هردلیلی این اتفاق نیفتاده است. متأسفانه در بسیاری از موارد و اتفاقاتی که می‌افتد هیئت فوتبال درست عمل نمی‌کند و تصمیم گیری‌های غلطی دارد. همه کارهایی را که در اداره کل می‌توانستیم انجام دادیم، جلسه گذاشتیم، حمایت کردیم و پیگیر ماجرا تا آخرین لحظه هم بودیم. استانداری و تمام نهادهای مربوط را پای کار آوردیم و برای رفع مشکل به‌وجود آمده نهایت تلاش‌مان را کردیم و از این به بعد باید هیئت فوتبال ورود کند و نقش خودش را به‌خوبی ایفا کند که متأسفانه تا این لحظه برداشت شخصی من این است که هیئت عملکرد خوبی نداشته است.

ناهماهنگ با اداره کل
برای انتقال امتیاز تیم فوتسال چیپس کامل هم متأسفانه اصلاً اداره کل در جریان هیچ چیزی نبود و از طریق رسانه‌ها در جریان اخبار قرار می‌گرفتیم. شما ببینید متولی فوتبال هیئت است، اما هیچ اطلاعی برای این جابه‌جایی انتقال به ما ندادند و فردا اگر مشکلی پیش بیاید باز همه به دنبال ما هستند برای رفع این معضل، در حالی که هیچ‌کس از روز اول به ما چیزی نگفت. امروزاگر اداره کل به بحث خروج تیم‌های دیگر از استان ورود نمی‌کرد، چند تیم دیگر هم به دنبال خروج از استان بودند. شما فکر می‌کنید علت این اتفاقات چیست؟ من به شما می‌گویم، چون هیئت فوتبال به درستی از این تیم‌ها حمایت نمی‌کند و مدیریت درستی صورت نمی‌گیرد. من فکر می‌کنم دوستان در هیئت فوتبال باید برای مدیریتشان برنامه متفاوتی را درنظر بگیرند و این رویه‌ای که در پیش گرفته اند، اصلاً درست نیست. اینکه ما یک دوره کلاس مربیگری A آسیا را برگزار کردیم کار خوبی است، اما دردی از بیماری فوتبال مشهد درمان نمی‌کند. اینکه تهران نشین باشند و ارتباطشان را با فدراسیون برقرار کنند، چندان کار اساسی برای فوتبال استان نیست.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه