تشدید نظارت بر بازار دهه آخر صفر

تشدید نظارت بر بازار دهه آخر صفر

کارشناس مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار ویژه دهه آخر صفر در استان خبر داد.


کارشناس مسئول بازرسی و نظارت سازمان صمت خراسان رضوی گفت: هر سال طرح تشدید بازرسی در ایام پایانی ماه صفر و نیز آغاز سال تحصیلی جدید توسط بازرسان سازمان صمت در مشهد و سایر شهرستان‌ها اجرا می‌شود و هدف از این طرح، نظارت بر قیمت نوشت افزار، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، مواد پروتئینی و امور خدماتی مثل حمل و نقل مسافر درون و برون شهری و... است.
وی در ادامه افزود: این طرح با حضور بیش از 100 اکیپ با همکاری بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و... به صورت یکپارچه در استان از 15شهریور ماه آغاز شده و تا 15 مهر ماه 1401 ادامه خواهد داشت.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: با توجه به افزایش تشرف زائران در دهه پایانی صفر در شهر مقدس مشهد، پنج پایگاه ثابت در چهار محور اصلی منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع) و یک پایگاه در پایانه مسافربری و ۴۰ اکیپ برای بازرسی در سطح شهر برنامه‌ریزی و به کارگیری شده است تا زائران بتوانند به صورت مستقیم به بازرسان دسترسی داشته باشند و شکایت‌ها در اسرع وقت رسیدگی شود. این مسئول خاطرنشان کرد: در این طرح کالاهایی نظیر نان، گوشت مرغ، تخم مرغ، صیفی‌جات که  بیشترین نیاز زائران و مجاوران را به خود اختصاص می‌دهد در اولویت نظارت قرار دارند. شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه