توقف اعزام زمینی زائران اربعین از خراسان رضوی

توقف اعزام زمینی زائران اربعین از خراسان رضوی

معاون هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از توقف اعزام زمینی تمام زائران اربعین این استان خبر داد.


​​​​​​​ به گزارش قدس آنلاین، حجت گنابادی‌نژاد در مورد وضعیت زائران اربعین اظهار کرد: تمهیدات استانداری خراسان رضوی، اجرای مصوبات ستاد مرکزی اربعین است. با توجه به اینکه صدور گذرنامه اربعین متوقف شده، در استان نیز این توقف اعمال شد.
وی ادامه داد: اعزام تمام زائران اربعین از خراسان رضوی متوقف شده است. همچنین اعزام موکب‌هایی که تاکنون جا مانده‌اند نیز متوقف شده است. به زائران و موکب‌هایی که در مسیر مرزهای غربی کشور قرار دارند، از طریق فضای رسانه‌ای اطلاع‌رسانی شده تا از ادامه سفر خود به عراق منصرف شوند. معاون هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در خصوص وضعیت زائرانی که از طریق ناوگان هوایی و ریلی اقدام به سفر کرده‌اند خاطرنشان کرد: دستورالعملی برای توقف اعزام زائران اربعین از طریق ناوگان هوایی و ریلی ابلاغ نشده و سفر این زائران مطابق برنامه انجام خواهد شد.
گنابادی‌نژاد تصریح کرد: مطابق مصوبه ستاد مرکزی اربعین بخشی از وجه بلیت زائرانی که سفرشان به مرزهای غربی لغو شده است، استرداد خواهد شد. همچنین دستورالعملی برای استرداد بخشی از وجه بلیت مسافران هوایی و ریلی که بخواهند سفر خود را لغو کنند، صادر نشده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه