می‌خواهیم نسل طلایی بسازیم

دلیل حسین رضازاده برای بازگشت به فدراسیون

می‌خواهیم نسل طلایی بسازیم


​​​​​​​حسین رضازاده درباره فعالیت دوباره‌اش در فدراسیون وزنه برداری به عنوان مشاور عالی و عضو کمیته فنی، بیان کرد: من روز اول که سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد، گفتم همه باید دست به دست هم دهیم و کمک کنیم. خیلی از نفرات با مدیریت آقای انوشیروانی مشغول به کار هستند و صحبت کردیم تا چند نفر دیگر هم در جاهایی که نیاز هست کمک کنند. ما می خواهیم به وزنه برداری ایران و ورزشکاران با استعداد کمک کنیم تا دوباره وزنه‌برداری به یک نسل طلایی برسد.
رضازاده در مورد اینکه با حضور چهره‌های شاخص در فدراسیون وزنه برداری، انتظار این هست اقدامات مؤثری انجام شود، تأکید کرد:  نیت هم واقعاً همین است اما خوب یک مقدار به زمان نیاز داریم. از طرفی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم باید کمک کنند. همچنین باید اسپانسرهای خوبی هم جذب کنیم. 
وزنه برداری رشته مدال آور در المپیک و بازی‌های آسیایی است و ورزشکاران خوب و با استعدادی  دارد، اکنون همه باید همدل باشیم و کمک کنیم وزنه برداری به موفقیت برسد.
قهرمان سابق جهان و المپیک در پاسخ به پرسش که فکر می کند چه مسائلی در فدراسیون وزنه‌برداری بیشتر نیاز به رسیدگی دارند؟ گفت: زیرساخت‌های فدراسیون باید تقویت شوند. در بخش مالی هم باید اسپانسرهای خوبی جذب شوند تا اردوهای خیلی خوبی برای تیم‌های ملی برگزار کنیم. استان‌های ما چندین سال است که از لحاظ سخت افزاری مشکل دارند و نیاز است تجهیزات به‌روز شوند. وقتی به استان ها و مربیان سازنده رسیدگی شود، انگیزه پیدا می کنند. وقتی از لحاظ مالی دستمان باز باشد، خیلی کارها می‌توان انجام داد. او در پاسخ به این پرسش که در مسئولیت خود در انجمن پارا وزنه برداری باقی می‌ماند یا خیر؟ گفت: فعلاً هستم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه