سرمایه‌گذاری روی نکونام برای جام ملت‌ها

فرمول جدید فدراسیون

سرمایه‌گذاری روی نکونام برای جام ملت‌ها

تاج در نشست خبری عصر پنجشنبه خود در حضور هواداران بارها تأکید کرد دیگر قرار نیست اشتباهات گذشته تکرار شود؛ چون زمان زیادی برای جبران اشتباه نداریم. او با پیش کشیدن این بحث به توانمندی جواد نکونام اشاره کرد و گفت: کارلوس کی‌روش اصرار دارد نکونام دستیار اول وی در جام جهانی باشد تا ما بتوانیم اعتماد به نفس وی را افزایش دهیم تا پس از جام جهانی او به عنوان سرمربی و کی روش به عنوان مدیر فنی تیم ملی فعالیت خود را ادامه دهند.


شواهد نشان می دهد نکونام به واسطه ارتباط بسیار خوبی که با اکثریت قریب به اتفاق ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی دارد، می‌تواند مؤثرترین فرد در این چارچوب لقب بگیرد. از طرفی ارتباط مطلوب او با کی‌روش سبب شده اعتماد دوجانبه میان آن‌ها به صورتی بسیار زیادی شکل بگیرد، دقیقاً همان اعتمادی که کی روش پیش از جام جهانی 2018 به علی دایی پیدا کرد.
البته در این میان کارنامه فنی نکونام نیز تأثیر بسیار زیادی در موقعیت کنونی وی داشته، او  چه در مسابقات داخلی چه در مسابقات بین‌المللی نتایج قابل قبولی را بدست آورده، به همین دلیل بسیاری او را در زمره بهترین مربیان داخلی می‌دانند و این اتفاق مقبولیت وی را نزد افکارعمومی بالا برده است.
در کنار استقبال کارشناسان و صاحبنظران از این فرمول، بازیکنان تیم ملی نیز روی خوش به این اتفاق نشان دادند، البته برخی از بازیکنان که در دوره دراگان اسکوچیچ جزو حامیان وی به شمار می‌رفتند واکنش خاصی به این موضوع نشان ندادند، اما بدون شک آن‌ها در ادامه کار قادر به مقاومت در این خصوص نیستند؛ چون می‌دانند ممکن است با توجه به نظم و انضباطی که موردنظر کی‌روش و نکونام است، هر لحظه فرصت حضور در اردوی تیم ملی را از دست بدهند.
اما سؤال بزرگ اینجاست؛ آیا مدیران باشگاه فولاد خوزستان با جدایی نکونام موافقت خواهند کرد یا اینکه جواد مجبور می‌شود همچنان در خوزستان باقی بماند تا هدایت فولاد در بازی های لیگ برتر و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را برعهده داشته باشد. در این خصوص مذاکرات جدی و رضایت بخشی میان مدیران باشگاه فولاد و رئیس فدراسیون صورت گرفته و بناست درنهایت امروز و فردا در قالب یک توافق دوجانبه فعلاً به صورت موقت با حضور نکونام در کادر فنی تیم ملی موافقت شود.

خبرنگار: سینا حسینی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه