اجتماع اربعین فرصت احیای ارزش‌هاست 

امام جمعه بجنورد:

اجتماع اربعین فرصت احیای ارزش‌هاست 


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: حضور گسترده مسلمانان در راهپیمایی اربعین فرصتی ارزشمند برای احیای ارزش‌های اسلام است.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: راهپیمایی اربعین یعنی اینکه مسلمانان هنوز فرهنگ شهادت را فراموش نکرده‌اند و پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام ایستاده‌اند.
حجت‌الاسلام نوری با بیان اینکه امام حسین(ع) جلوی تفسیرهای نادرست از اسلام را گرفت، ادامه داد: سالار شهیدان و یاران باوفایش اسلامی ناب را به جهان عرضه کردند و مقابل ظلم و ستم زمان ایستادند به گونه‌ای که گرامیداشت یاد این بزرگواران وظیفه همه ماست.
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه قیام ۱۷ شهریور روند پیروزی انقلاب اسلامی را شتاب بخشید، گفت: کشتار بی‌رحمانه و سرکوب مردم مسلمان در این روز موجب گسترش مبارزات شد و راهپیمایی‌ها از شکل پراکنده به شکلی سازمان یافته ادامه یافت تا جایی که مسیر سرنگونی رژیم شاهنشاهی را هموار کرد.
حجت‌الاسلام نوری افزود: بعد از این واقعه مردم با پیروی از امام خمینی(ره) با شجاعت بیشتری حکومت نظامی‌ها را نادیده گرفتند و رژیم شاهنشاهی را رو به استحاله بردند.
وی افزود: شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند. بنابراین همه باید اقدامات ارزشمند آن‌ها را در حفظ اسلام و کشور از دست دشمنان قدر بدانیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه