دروغ و فریب؛ بزرگ‌ترین ابزار نفاق

امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد

دروغ و فریب؛ بزرگ‌ترین ابزار نفاق

امام جمعه موقت بیرجند گفت: بزرگ‌ترین ابزار جریان نفاق، دروغ و فریب است؛ همان امری که در حادثه کربلا رخ داد.


به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در خصوص پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار کرد: به عنوان یاوران امامت و ولایت و درراستای برپاسازی حاکمیت کامل به رهبری امام زمان(عج) باید به این زیارت‌نامه‌ها توجه کنیم.
وی با بیان اینکه تقوا یکی از پیام‌های عمیق زیارت‌نامه اربعین است، ادامه داد: تقوا به این معناست که جز به راه حق نرویم و به فرامین امام وقت خود گوش کنیم.
رحیم‌آبادی با بیان اینکه خیرخواهی، تمام وجود امام حسین(ع) را فرا گرفته بود، افزود: ایشان به هر روشی که ممکن بود برای هدایت مردم تلاش کردند؛ اما بی‌تقوایی و بی‌بصیرتی افراد سبب شد تا حرف حق را نشنوند و در این راستا امام حسین(ع) برای زنده ماندن اسلام مجبور به اجرای برنامه سوم و ایثار و نثار خون خود و عزیزانش شد.
امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: اگر مردم پای کار بودند و بصیرت می‌داشتند همان پیام امام حسین(ع) کافی بود؛ اما متأسفانه مردم در آن زمان به خاطر بی‌تقوایی در جهل فرو رفته بودند و احساس مسئولیت نمی‌کردند و امام معصوم را به مسلخ کشاندند.
حجت الاسلام رحیم آبادی  اظهارکرد: اگر تقوا نباشد و دستگیری و امداد الهی نباشد هوای‌نفس شیرین می شود و انسان در اوج جاهلیت قرار می گیرد و با جاهلیت مدرن فاجعه های بسیاری می آفریند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه