نامه منتشر نشده آیت‌الله ناصری به تولیت آستان قدس رضوی

نامه منتشر نشده آیت‌الله ناصری به تولیت آستان قدس رضوی


​​​​​​​بسم الله الرحمن الرحیم 
تولیت محترم آستان قدس رضوی
جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد مروی زید عزّه
نظر به درخواست حضرت‌عالی از سفارشی در تهذیب و توسلات به عرض می‌رسانم: نتیجه حدود 70سال حضور در حوزه‌های علميه، خدمت اساتید مختلف و علمای ربانی و بزرگان رسیدن، این مطلب است که باید طی طریق کرد و از موهومات عبور نمود و از رذایل اخلاق دوری جست و به ملكات فاضله متصف شد، راهی جز اطمینان قلب به ذكرالله نيست و طریق آن التزام به شرع شريف و «عمل به واجبات و ترک محرمات و مراقبه دائمه و مخالفت هوا» است و البته که توسل به اهل بیت عصمت و طهارت مخصوصاً حضرت بقية الله روحی له الفداء مؤثرترین عامل ارتباط و ایمان به عالم غیب است، که بارها در محافل و مجالس مختلف راجع به این ذکر شریف گفته‌ام و باز می‌گویم و سفارش می‌کنم که همه بگویند: «يا صاحِبَ الزّمان اَغِثنی؛ يا صاحب الزّمان اَدرِکنی». به جناب‌عالی که ابزار تقرب به این ذوات مقدسه را مضاعف دارید و آن خدمت به زوار و علاقه‌مندان به حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه و الثناء است، عرض می‌کنم:
ثَبِّت القَدمَ وخَلّص العَمل واغتَنم الفُرصة؛ طُوبی لَک ثُمّ طُوبی لَک 
حال که در سراشیبی ضعف قوای جسمی هستم از شما و همه اهل ایمان و ولایت استدعای دعای خیر دارم، شب و روز را به انتظار فرج قطب دایره امکان حضرت بقیه الله الاعظم سپری کرده و می‌کنم ان‌شاءالله.
اِنّهم يَرونَهُ بعيداً و نَری قریباً. از درگاه احدیت برای رفع مشکلات شیعه و همه مسلمانان جهان و نظام اسلامی روزگاری بهتر مسئلت دارم.
والسلام علينا و عليکم و على عبادالله الصالحين

برچسب ها :
ارسال دیدگاه