بدترین والیبال عمرمان را بازی کردیم

خشم کاپیتان تیم ملی

بدترین والیبال عمرمان را بازی کردیم


​​​​​​​تیم ملی والیبال ایران شروع خوبی را در مسابقات قهرمانی جهان تجربه کرد و موفق شد در بازی اول خود تیم سوم المپیک یعنی آرژانتین را با نتیجه ٣-٢ شکست دهد.  ایران در اکثر تورنمنت‌ها شروع خوبی نداشته اما برد برابر آرژانتین ما را به آینده مسابقات قهرمانی جهان امیدوار کرد.
تیم ملی والیبال مصر به خودی خود یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های مسابقات قهرمانی جهان به حساب می‌آید. از طرفی آن‌ها دو ماه مانده به شروع رقابت‌ها مربی خود را هم تغییر دادند و پس از آن چند بازیکن مهم مصری‌ها نیز کنار گذاشته شدند تا این تیم بیش از پیش تضعیف شود.
با توجه به همه این مسائل انتظار می‌رفت یک بازی بسیار آسان در انتظار تیم ملی والیبال ایران باشد و تیم بهروز عطایی یک پیروزی بی‌دردسر کسب کند. حتی برخی علاقه‌مندان والیبال جدال با مصر را یک بازی تمرینی تلقی می‌کردند و خواستار استفاده از تیم دوممان در این مسابقه شدند.
با این حال بهروز عطایی به درستی حریف را دست کم نگرفت و با ترکیب اصلی خود پا به دیدار برابر مصر گذاشت. ما در نهایت، این بازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم و صعود خود به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی جهان را قطعی کردیم اما برد دیشب خیلی برای هواداران والیبال ایران شیرین نبود. 
عبادی پور در پایان بازی گفت: راستش فکر کنم این بدترین نمایش زندگی‌مان بود به خاطر اینکه ابتدا به خودمان و بعد به مصر احترام نگذاشتیم. این را به خاطر نمایشی که ارائه دادیم می‌گویم نه چیز دیگری. به نظرم در پایان همه چیز را مشاهده کردید و دیدید که ما به مشکل خوردیم. از طرفی برطرف کردن این مشکل کار سختی برای ما بود. نمی‌توانم بگویم که خوشحال هستیم. بدترین والیبال عمرمان را بازی کردیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه