سارق مسلح در تیر‌اندازی‌پلیس کشته شد

سارق مسلح در تیر‌اندازی‌پلیس کشته شد

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از درگیری کارآگاهان پلیس آگاهی و دو عامل سرقت‌های مسلحانه خودرو خبر داد که با دستگیری یکی از متهمان، همدست وی به ضرب گلوله پلیس زخمی و پس از انتقال به مرکز درمانی کشته شد.


به گزارش قدس، سردار محمدکاظم تقوی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت مسلحانه خودروهای سواری گرانقیمت در مشهد، دستورات ویژه برای پیگیری سریع پرونده صادر شد. 
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و اطلاعات جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات اولیه پرونده را از مالباختگان که مالکان چهار دستگاه خودرو 207، خودرو سواری تویوتا راوفور، سواری هیوندا سوناتا و هیوندا النترا بودند، آغاز کردند. بررسی‌های اولیه پلیس نشان می‌داد سارقان مسلح، مالکان خودروهای سرقت شده را در یکی از سایت‌های واسطه‌گر خرید و فروش خودرو و وسایل مختلف شناسایی و با ادعای خرید وسیله نقلیه، طعمه‌های خود را سر قرار می‌کشاندند و پس از سوار شدن به خودرو در یک لحظه با اسلحه کلت کمری اقدام به تهدید این افراد کرده و خودروهای آن‌ها را به سرقت می‌بردند. 
این مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با کار گسترده اطلاعاتی، یکی از متهمان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند. 
سردار تقوی گفت: در ادامه پس از هماهنگی قضایی، عملیات دستگیری دیگر متهم پرونده کلید خورد و او در محل سرقت مسلحانه سواری 207 شناسایی و سارق مسلح که متوجه حضور مردان قانون شده بود، دست به اسلحه برد و با کلت کمری به سوی مأموران پلیس تیراندازی کرد. 
 سردار تقوی گفت: کارآگاهان پلیس در واکنشی سریع و قاطع و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، متهم را هدف قرار دادند. در حالی که متهم همچنان قصد فرار داشت و اسلحه را رو به مأموران نشانه رفته بود، زمینگیر و دستگیر شد. 
وی افزود: متهم که زخمی شده بود بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافت و با وجود تلاش پزشکان، جان خود را از دست داد. 
سردار تقوی گفت: از ناحیه متهم، یک قبضه کلت کمری با دو خشاب و هشت فشنگ و در پی بازرسی خانه این فرد نیز یک اسلحه کلت کمری دیگر به همراه صدا خفه کن، 170 تیر فشنگ جنگی و دیگر اموال مسروقه کشف شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه