سقف کرایه اتوبوس برای زائران اربعین اعلام شد

سقف کرایه اتوبوس برای زائران اربعین اعلام شد

نرخ مصوب برای کرایه اتوبوس‌های حامل زائران اربعین حسینی از خراسان جنوبی ۷۰ میلیون تومان است؛ اما برخی رانندگان قیمت‌های بالاتری را پیشنهاد داده‌اند.


پیش‌بینی شده از خراسان جنوبی ۳۵ هزار زائر عازم عتبات عالیات شوند؛ اما مشکل حال حاضر برخی از زائران، کرایه بالای اتوبوس‌هایی است که نقل و انتقال مسافران را بر عهده دارند.
یکی از مدیران کاروان‌های زیارتی خراسان جنوبی گفت: به دلیل تغییر در قیمت کرایه اتوبوس، تاکنون مجبور به لغو سه قرارداد با راننده اتوبوس شده‌ایم.
دلاکه؛ رئیس انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری خراسان جنوبی هم گفت: قیمت مصوب برای رفت و آمد زائران اربعین از مبدأ تا مهران و از مهران تا شهر‌های خراسان جنوبی ۷۰ میلیون تومان است.
او بیان کرد: مدیران کاروان‌ها با رانندگان قرارداد منعقد نکنند و قرارداد‌های خود را تنها با شرکت مسافربری تنظیم کنند تا بتوانند به راحتی زائر خود را اعزام کنند.
جلال‌زاده؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی نیز گفت: در صورت بروز تخلف و گرفتن کرایه بیش از مبلغ اعلامی، برخورد‌های انتظامی، صنفی و قضایی با خاطیان صورت خواهد گرفت. 300 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین پیش‌بینی شده و در حال رایزنی برای افزایش این تعداد هستیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه