مینی بسکتبال خراسان رضوی آماده حضور در مرحله نهایی قهرمانی کشور

مینی بسکتبال خراسان رضوی آماده حضور در مرحله نهایی قهرمانی کشور

تیم مینی بسکتبال زیر12سال خراسان رضوی با عبور از سد رقیبان خود در رقابت‌های منطقه یک و دو کشور به مرحله نهایی مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی کشور راه یافت.


​​​​​​​به گزارش قدس، سخایی؛ مسئول برگزاری مسابقه‌های منطقه یک و 2 کشور در این باره گفت: در این دوره که طی پنج روز و به میزبانی استان قم برگزار شد، استان‌های تهران، قم، سمنان و مازندران در منطقه یک و استان‌های خراسان رضوی، شمالی و گلستان در منطقه 2 و در دو گروه به مصاف هم رفتند که استان‌های خراسان رضوی و تهران با پیروزی بر رقیبان خود از این مناطق راهی مرحله نهایی شدند.
سرمربیگری تیم خراسان رضوی بر عهده مجید رضایی است و فرشاد فراهی و مسعود مرادی نیز مربی و سرپرست این تیم هستند. همچنین رادین وفایی، محمد غلام رضایی، سید سینا غفوریان، شایان سالارنیا، شهیار عطار،  یوسف مرادی، شهاب فرودی، محمد طه احراری، ابوالفضل شاه رضوی، طاها حلوایی، طاها استادی و علیرضا خلیقی بازیکنان زیر 12سال خراسان رضوی هستند که با بازگشت از این مسابقه‌ها، خود را برای حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها که طی دو هفته آینده برگزار می‌شود، آماده می‌کنند. در همین راستا مجید ولی پور؛ رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌های پیش روی کمیته تخصصی مینی بسکتبال در این هیئت گفت: حمایت از بسکتبال پایه، از جمله رویکردهای توسعه بسکتبال در استان است که راه‌اندازی تیم‌های پایه در رده‌های مینی، نونهالان و نوجوانان و اعزام آن‌ها به مسابقات قهرمانی کشور نمونه‌ای از این رویکرد به شمار می‌آید.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه