با جایگاه‌داران کم‌کار برخورد می‌شود

خراسان‌شمالی

با جایگاه‌داران کم‌کار برخورد می‌شود


​​​​​​​مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: جایگاه‌داران مکلف هستند سوخت مورد نیاز مردم را به موقع تأمین کنند و در این باره با تخلف و کم‌کاری‌ها برخورد قانونی می‌شود.
مجتبی شکوری به ایرنا اظهار کرد: نبود نقدینگی بهانه تعدادی از جایگاه‌داران خراسان شمالی در تأمین سوخت اعلام شده ولی ۴۸ ساعت به این بهره‌برداران مهلت داده شد تا این مشکل را برطرف کنند.
وی تصریح کرد: کم‌کاری تعدادی از جایگاه‌داران خراسان شمالی در تأمین سوخت از دغدغه‌های این روزهای مردم استان محسوب می‌شود و تدابیر لازم در این مورد اندیشیده شده است.
مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان‌شمالی گفت: در این زمینه یک جایگاه‌دار به علت تأمین نکردن سوخت شهروندان جریمه شد و دیگر جایگاه‌داران نیز در تیررس بازرسی ما قرار دارند.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به افزایش مصرف بنزین در استان گفت: با روند افزایش مصرف این فراورده، نگرانی در این باره وجود دارد و با تلاش شبانه‌روزی این مشکلات برطرف می‌شود.
شکوری خاطرنشان کرد: از مردم و مسافران انتظار می‌رود در مصرف بنزین صرفه‌جویی کنند تا از بروز مشکل در این زمینه جلوگیری شود.
وی افزود: میزان مصرف بنزین در استان در چهار ماهه امسال به دلیل افزایش سفرها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲درصد افزایش یافت.
در خراسان شمالی ۵۵ جایگاه عرضه بنزین و ۳۰ جایگاه سوخت سی.ان.جی فعال است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه