وعده شهردار مشهد برای پیگیری مسکن خبرنگاران

وعده شهردار مشهد برای پیگیری مسکن خبرنگاران

شهردار مشهد در مورد مسکن خبرنگاران این کلانشهر گفت: تلاش می‌شود با همکاری دستگاه‌های مرتبط و دولت در این باره گام‌هایی برداشته شود.


سیدعبدالله ارجائی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه افزود: البته خبرنگاران نیز برای تحقق این مهم باید پیگیر باشند. مشهد قطب مؤثری در عرصه رسانه در کشور است و اغلب رسانه‌های شناسنامه‌دار با نقدهای منصفانه زمینه توسعه شهر را فراهم می‌کنند.
ارجائی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران باید سرسپرده دین و از مدافعان آن باشند که بزرگ‌ترین افتخار یک مسلمان است. همچنین با تمام توان باید از انقلاب اسلامی دفاع کرد که رسانه نیز نقش مهمی در این راستا دارد.
ارجائی اضافه کرد: دفاع از حقوق مردم نیز از موضوع‌های مشترک بین رسانه و مدیریت شهری است و باید در راستای حفظ مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد و با هیچ فشاری نباید از منافع مردم کوتاه آمد.
شهردار مشهد افزود: مشهد شهر امام رضا(ع) است و برند این شهر با هویت امام هشتم(ع) باید پررنگ شود که اصحاب رسانه می‌توانند با انتشار اخبار خوب، نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند.
در این مراسم از خانواده شهید خبرنگار محسن خزائی، خانواده مرحوم عباس امیریان، مرحومه المیرا منشادی، مهدی صانعی و جلیل فخرایی از خبرنگاران مشهدی که در یک سال گذشته فوت کرده‌اند، قدردانی شد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه