لطفاً ما را ببینید!

دلخوری بوکسور تاریخ‌ساز ایران

لطفاً ما را ببینید!

ستاره تیم ملی بوکس که تنها مدال جهانی این رشته در ایران را بدست آورده، به دلیل کم‌توجهی‌ها و کوچک شمردن مدال تاریخی‌اش توسط مسئولان ابراز ناراحتی کرد.


دانیال شه‌بخش درباره ناراحتی‌ خود از برخی بحث‌های حاشیه‌ای درباره مدال‌آوری وی در قهرمانی جهان ۲۰۱۹ صربستان نیز گفت: درحقیقت از کسی دلخور نیستم، چون هرگز به این صحبت‌ها توجه نمی‌کنم، هر کسی می‌تواند هر چه که می‌خواهد بگوید، اما توجه نمی‌کنم. هر شخصی هر چه می‌گوید برای خودش است و لازم نمی‌دانم جواب کسی را بدهم.
بوکسور المپیکی و تاریخ‌ساز تیم ملی ایران، در پاسخ به این پرسش که چه پیامی برای خانواده این رشته دارد؟ اظهار کرد: ما تاکنون در تاریخ بوکس ایران یک برنز داریم، شاید خیلی‌ها بگویند فقط یک برنز است، اما در حقیقت این مدال یک برنز تاریخی برای ورزش ایران است. 
او درباره خواسته خود از مسئولان ورزش ایران نیز گفت: با کسب مدال برنز جهانی ما نشان دادیم بوکس در حال پیشرفت است و همگی فکر می‌کردیم با این مدال نگاه‌ها به این رشته مظلوم تغییر خواهد کرد که متأسفانه نشد آنچه که باید می‌شد. این افتخار را کوچک شمردند و توجه خوبی به بوکس نشد که نگران کننده است. همه جوانانی که وارد این رشته می‌شوند، وضعیت مالی مناسبی ندارند و باید طوری به این رشته توجه شود که وقت و هدف آن‌ها از بین نرود. امیدوارم توجه‌ها به بوکس بیشتر شود.
شه‌بخش در پاسخ به این پرسش که از چه تاریخی با تیم ملی تمرین می‌کند؟ توضیح داد: هر زمان که اردوها برپا شود وارد تمرینات تیم ملی می‌شوم و اکنون هم که در سفر هستم با کادرفنی و آقای استکی به عنوان سرمربی تیم هماهنگ هستم. بنده با تمام وجود در اختیار تیم ملی هستم، ولی از مسئولان می‌خواهم به بوکس بیش از این‌ها توجه کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه