باد داربست فلزی یک باربری را از جا کند

باد داربست فلزی یک باربری را از جا کند

مدیر منطقه سوم عملیات آتش‌نشانی مشهد ماجرای کنده شدن داربست فلزی سقف انبار روباز یک باربری در بزرگراه شهید بابانظر مشهد را تشریح کرد.


به گزارش قدس، آتشپاد سوم حسن عظیمیان گفت: ظهر یکشنبه گذشته حادثه ریزش سازه فلزی در بزرگراه شهید بابانظر، حد فاصل خیابان‌های شهید بابانظر ۸۴ و ۸۶ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با توجه به حساسیت موضوع، ستاد فرماندهی به سرعت گروه‌ امداد و نجات و اطفای حریق ایستگاه شماره ۶ را به محل حادثه اعزام کرد.
این مقام مسئول در آتش‌نشانی مشهد افزود: نیروهای امدادی پس از حضور در محل، مشاهده کردند داربست بخشی از سایه‌بان یک شرکت باربری کالا که سقفی فلزی داشت به دلیل وزش باد از جا کنده شده و با تخریب دیوار این باربری، داخل خیابان فرو ریخته است. مدیر منطقه سوم عملیات آتش‌نشانی مشهد با بیان اینکه قسمتی از این داربست به شبکه برق ۲۰ هزار ولت گیر کرده و شدت حرارت به‌وجود آمده از آن، موجب آتش گرفتن یک علمک گاز در نزدیکی این دیوار شده‌ بود، بیان کرد: برق و گاز این منطقه با هماهنگی دستگاه‌های مربوط قطع شد تا آتش‌نشانان بتوانند عملیات امدادی برای اطفای حریق به ‌وجود آمده را انجام دهند.
آتشپاد سوم عظیمیان خاطرنشان کرد: پس از انجام عملیات، بخشی از مسیر کنارگذر این بزرگراه برای جلوگیری از وقوع حادثه‌های احتمالی بسته شد و پس از اطفای حریق به وسیله آتش‌نشانان، ایمن‌سازی محل انجام و مسیر دوباره بازگشایی شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه