شلیک پلیس، دزد را زمینگیر کرد

شلیک پلیس، دزد را زمینگیر کرد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگيری شروری با شلیک پلیس خبر داد که در زمان عملیات دستگیری، با سلاح سرد به سمت مأموران پلیس حمله‌ور شده بود.


به گزارش قدس، سرهنگ احمد نگهبان در تشريح اين خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر چند فقره سرقت تیزدستانه به همراه شرارت در محدوده شرق مشهد، پیگیری موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران کلانتری شهید باهنر قرار گرفت.
وی افزود: مأموران کلانتری شهید باهنر با انجام اقدامات اطلاعاتی، يک متهم به سرقت را در این زمینه شناسايی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش محاصره و عملیات دستگیری را آغاز کردند.
سرهنگ نگهبان بیان کرد: متهم که همه چیز را پایان یافته می‌دید، برای فرار از حلقه محاصره مأموران با استفاده از چاقویی که همراه داشت به سمت مأموران پلیس حمله‌ور و در مقابل هم به اخطار پلیس توجهی نکرد. مأموران نیز با رعایت قانون به کارگیری سلاح، متهم را زمینگیر و بلافاصله برای درمان به مرکز درمانی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی مشهد با بيان اينکه متهم دارای سابقه‌های فراوان شرارت و سرقت است، خاطرنشان کرد: شرارت، خط قرمز پلیس است و مأموران انتظامی با هرگونه رفتار شرورانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه