«اللهیار» اسلحه ناشناخته ایران در جام جهانی

جایگزین جدید برای وینگر چپ در تیم ملی

«اللهیار» اسلحه ناشناخته ایران در جام جهانی

اللهیار صیادمنش مهاجم 21 ساله فوتبال ایران که در دیدارهای پیش‌فصل هال‌سیتی در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته بود، در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانی انگلیس هم برای هال‌سیتی از ابتدا به میدان رفت تا مشخص شود «شوتا آرولادزه» سرمربی هال‌سیتی اعتقاد ویژه‌ای به ستاره ایرانی تیمش دارد و بعد از اصرار به دائمی‌کردن انتقال او از فنرباغچه، حالا قصد دارد فرصت بازی بیشتری در اختیار صیادمنش قرار بدهد.
آرولادزه در تصمیمی جالب‌توجه از اللهیار صیادمنش در پست تخصصی‌اش که مهاجم هدف است، استفاده نکرده و در مصاف با بریستول‌سیتی به او به عنوان وینگر چپ میدان داده بود که صیادمنش در این پست نمایش قابل‌قبولی داشت و ارزیابی سایت‌های آماری از عملکرد ستاره ایرانی، نمایش خوب او در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانی انگلیس بود. هال‌سیتی شنبه شب در لحظات پایانی موفق شد بازگشت خود را در مقابل بریستول‌سیتی تکمیل کند و نخستین پیروزی فصل را جشن بگیرد. صیادمنش که با انگیزه رسیدن به پیراهن تیم ملی و درخشش در جام جهانی، فوتبال خود را در انگلیس دنبال می‌کند در صورت تداوم حضورش در پست وینگر چپ می‌تواند به یک گزینه جانشین در تیم ملی برای چهره‌های شاخصی چون علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده و البته وحید امیری تبدیل شود و درخشش احتمالی او در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانی انگلیس می‌تواند جایگاه ستارگان تیم ملی را در جام جهانی 2022 قطر  تهدید کند.
صیادمنش در دوران مارک ویلموتس به اردوی تیم ملی فراخوانده شد و بعد از آن هم با توجه به درخششی که داشت توانست موقعیت خود در فهرست تیم ملی را حفظ کند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه