به جز عشق ندیدم

مراسم تشییع پیکر حبیب‌الله صادقی برگزار شد

به جز عشق ندیدم

مراسم تشییع پیکر حبیب‌الله صادقی هنرمند نقاش روز گذشته با حضور مسئولان و هنرمندان از مقابل فرهنگستان هنر به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد.


در ابتدای مراسم، مجتبی رحماندوست عضو پیوسته فرهنگستان هنر متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور برای درگذشت حبیب‌الله صادقی را قرائت کرد.
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی اظهار کرد: «در آخرین گفت‌وگویی که من با ایشان داشتم، با هم تفاهم کردیم که از ظرفیت‌های ممتاز ایشان در خارج از کشور استفاده کنیم. خیلی ایده خوبی داشتند و فقدان ایشان یک ضربه به هنر انقلابی ایجاد کرد و من مجدداً درگذشت ایشان را تسلیت عرض می‌کنم».
امیرحسین صادقی فرزند مرحوم حبیب‌الله صادقی نیز اظهار کرد: «فرصت کمی برای گپ و گفت با پدرم داشتم.هنرمند روایتگر عشق است. جز عشق من از پدرم هیچ به یاد ندارم. شما یکی از کارهای 100متری را مشاهده کردید، اما من هزاران هزار کیلومتر از آن را دیدم. پدر من از خانه پدری هیئت داشتند و من مفهوم هنر را از پدرم فهمیدم. چه در نقاشی، چه در سینه‌زنی و چه در عشقی که ایشان به اهل بیت(ع) داشتند، من از ایشان جز اخلاق هیچ چیز دیگری به یاد ندارم».   
در این مراسم جمعی از دوستان نزدیک حبیب‌الله صادقی  و مسئولان در خصوص روش و منش این هنرمند صحبت کردند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه