هدف دشمن از بین بردن مقبولیت نظام در اذهان عمومی است

قالیباف در مراسم بزرگداشت شهید کامیاب:

هدف دشمن از بین بردن مقبولیت نظام در اذهان عمومی است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان امروز می‌خواهند تا مشروعیت و مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در افکار عمومی و اذهان جوانان و حتی افراد مسن نیز از بین ببرند.


به گزارش قدس‌ آنلاین، محمدباقر قالیباف در مراسم بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام کامیاب اظهار کرد: بسیار مفتخرم در آستانه ماه محرم و در جوار امام هشتم(ع) به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد شهادت فرزندی از نسل پاک حضرت زهرا(س) توفیق حضور در شهر ولایتمدار مشهد را دارم.
وی ضمن بیان اینکه شهید کامیاب از شهدای بزرگ بعد از انقلاب بود، به جایگاه والای شهدا اشاره کرد و ادامه داد: این شهیدان در تقابل با کینه‌توزان و منافقین به شهادت‌رسیدند. آن‌ها کسانی بودند که بسیار فعال در راه این انقلاب ایستادگی کردند و ما همیشه جذب شخصیت این بزرگان بوده و هستیم. شهید کامیاب اهل کادرسازی و نهادسازی بود. با جوان‌ها ارتباط برقرار می‌کرد و بستر تمامی فعالیت‌ها را فراهم می‌کرد. نه تنها در مشهد بلکه در سایر نقاط این سرزمین این فعالیت‌هایش جاری بود.
وی با بیان اینکه حرکت‌های شهید کامیاب در راستای شناساندن چهره منافقین به مردم بود، تصریح کرد: با روحیه اسلام و مکتب اهل البیت(ع) به دنبال نظام حکمرانی اسلام و راهی انقلابی داشت و در رأس همه آن‌ها فرزند مکتب امام(ره) بود.
قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: فضای مجازی، فضای کسب و کار مردم و جوانان است؛ ولی نباید در آن بی‌قانونی باشد. ما جلو منافقانی که اقتصاد مردم را نشانه گرفته‌اند، می‌گیریم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه